utorak, 02.05.2006.

Ajd...

Eh.. Gdje da sad počnem? a?
Ovako ljudi... Dosta je reći da je kum bio doma od četvrtka :)

Ovak vam to zgledi:
Kum = Zabava
Kum + nema nastave = Norjada


I takoc.... V četvrtak sam bil na Prljavcima... To su legende nad legendama..
Nemaš kaj... Normalno kako to prije koncerta biva idemo na pivce, pa na još jednu... I tak...
Ja ne volim pivu, al dok je free deri ga :D
Naskakal sam se totalka... Al ovo je baš bilo skakanje :)
Došel doma oko 12 i to je to...

Drugi dan ili ti petak...
Što treba reći?
Kum + nema nastave smijeh
Evo naše prve akcije... Ni sam neznam gdje sam sve bio...
Tak je to kad ima pilu :)
Naravno pošto smo imali višak energije ostali smo vani do 5...
Al stvarno je nice bilo... Šteta što tako rano sviće zora, al što ćeš...

Još jedan dan ludovanja ili ti još jedna subota...
Subota ko subota.... Kum je spaval do 2 pa nisam išao u grad na šišanje :(
Moram to rezati ovaj tjedan... Prije nego se ugušim u njima bang
Ef.... Poslije mi idemo na jutarnju kavici oko 3 (popodne) heheheh
Ja sam se sa starcima jako posvađal zna se zbog čega, al da im stavim šlag na tortu idemo mi na većer u šamp rofl
Ma ludnica!!! A kako ne bi bila... Opet mi se malo zmotalo pa sam na podiju bil koja 3h... hehehe

Je još nije kraj :D
U nedelju je bio počinak, al ne dugo... Išao sam s kumom do njegovog bratića...
Tip je legenda... Na kompu ima 20 000 pjesmi i još ima preko 30 DVD-a punih mp3-ca
Normalno treba to iskoristiti pa smo si napržili malo :)
I tak.. Prošla i nedelja pa sad još jedan dan počinka...

Ovo je bio dobar tjedan... Jako dobar nema šta :)
Ajd još jednom moja....

Danas sam lud, al sutra još luđi! nut


| 10:51 | Tell me... (37) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15