subota, 22.04.2006.

I feel good...

Tak mi je zakon sad več par dana...
U četvrtak sam išao na "kavu"...Riješio sam par stvari sa frendima i sve 5...
Još sam bio na instrukcijama kod frenda...Ebate... Tak sam jadan da se i on raspizdil kak nikaj neznam...
Al što ću :)
Pa u petak opet kava... U gradu sam vidio Krnjaka i ide i on s nama.. Poslije još Toro došao i evo stare ekipe... Neki Kings su svirali u INu.. Dobri su dečki... Dogovorili se za vikend i danas je norjada...
Ako mi planovi uspiju... yaaay... Prvo park ko uvijek, pa IN i na kraju Šamp.... Opet neki ročkaš...
Eh... Zadnji dani naše slobode... Treba malo iskoristiti...
Samo mi je problem za doma... Dal u pol 4 s busom ili u 6 sa autom :)
Eh... I sad se ti odlući... Danas mora biti zakon. Samo se nadam da me neće prijevoz zeznuti. Al ni u gradu mi neće biti loše.
I tako živi se sad kad se može... U ponedjeljak je kraj. Samo da se iz te škole izvućem i onda ljetni praznici. Yaay ništa ljepšeg. Opet ja maštam... Eh netko mora :)


| 12:48 | Tell me... (1) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15