nedjelja, 09.04.2006.

Ludnicaaaaaaaaaa

Eh ljudi... Probat ću biti kratki :D

Počelo je u petak sa "kavom" poslije škole... U Amfori je nio karaoke party :)
Normalno da smo išli... Poslije nije bilo baš mnogo ljudi, al bolje za mene :)
Ja i "buraz" smo si zapjevali.. Treba malo i sramote...
Poslije smo otišli u grad i stvarno je zakon bilo... Lijep petak... Nema šta...
Doma sam došao oko 12... Brzo al mi je bilo odsta...
U jutro stari me probudi treba ići na "praksu" da si malo zaradim..
To ti je tako kad si kod staroga... Onda ideš kad je njemu volja...
Probudio me malo poslije 6 a ja još nisam ni ravno hodao :)
I na večer pošto je subota ajmo u grad... Malo dosadno...
Al na sreću imali smo prijevoz do Šampa...
E tu naša noć pocinje :)
Usput ljudi OPEL TIGRA RULA!!! (to si budem ja kupil smijeh)
I Šamp ko Šamp... :) Fun, malo skakanja i sve ostalo...
Zakon je bilo... Prvo smo bili na parkiralištu možda nas se čulo i do ČK-a...
Mnogo zakon ljudi sam upoznao... I samo smo se selili od auta do auta :D
Legendarno.... To bude trebalo ponoviti :)

Uglavnom petak, subota su bili zakon!!!!
Još sad kad budu praznici...

I evo Slatka velik pozdrav i još veći kiss...
Šteta što se nismo vidjeli!

Pozz narode!

| 13:20 | Tell me... (12) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15