utorak, 27.12.2005.

Obećanje....

Obećao sam mom best prijatelju da mu stavim fotku na blog...
Pa onda se obećanje mora ispuniti...
Evo kume nadam se da si zadovoljan...




Opet mi je dosadno... I to samo zbog glupe kazne... A joooooooj....
Kak je bad... To i sami vidite... Svaki dan 2 put pišem posta.. hehe
Dajte ljudi nek neko malo k meni dođe :)
Može koja cura... Shalim se, al nebi ni bilo tak bad :)
E da ljudi.... Imam jedno pitanje...
Dajte napišite kamo se ide za Novu...
Možda kakvu inspiraciju dobim. Moji planovi su propali pa se budem negdje u gradu gubio.
Ako netko slučajno ima kakav prijedlog samo nek veli... Užas i kazni... I onda me još Marinac mora zezati :(
Ah dobro je, zapravo nije, al barem malo dobim volju za izlaske (ko da ju nemam) pa bude bolje fan.

Hvala vam ljudi na komentarima.. Posebno hvala mrkvici ;) koja ih je napisala 23


Never thought that id be alone, I didnt hope you'd be gone this long, I jus want u to come home, so stop playing girl and
Come on home (come on home), baby girl I didn't mean to shout, I want me and you to work it out, I never wished Id ever
Hurt my baby, and its drivin me crazy cuz...
I'M SO LONLEY!


Evo usput nešto za mog dobrog frenda Marinkija.... :)
-----> Hvala kaj si se potrudil do mene dojti :)

Thanks God kaj bar vas imam i dobre frende :)
Ajd ljudi... Nebudem vam više dosadan....
Pozdrav....

| 12:01 | Tell me... (40) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15