ponedjeljak, 26.12.2005.

Živi se..

Usput slobodan sam ko ptićica... Nije dobro, al treba i to nekad :)
Živi se polako i to u tragediji.... Ja sam na praznikima, a pod kaznom sam cijeli tjedan....
Auch.... Jadni ja. Al sam si to i zavrijedil :)
Barem se prvi put slažem sa kaznom, al ipak cijeli tjedan?! Jaj. To bude teško preživjeti.
Zašto sam kaznu dobio? To vam je lako... Možete si misliti... Kum je bio doma (s njim i prijevoz), dobra volja mojih starci da su me pustili u Shamp i to je to.... :)

Išao sam i naskakal sam se... Treba se malo gubiti... Žao mi je da bar nisam još ostao malecko duže :)
Več ako je kazna pala bi se bolje iskoristila...

POZZ NARODE
Evo još jedan kiss za Ellu :)


| 18:59 | Tell me... (35) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15