četvrtak, 22.12.2005.

Odmor....

I konačno ta šugava škola svršila....
Sam bum se "odmaral".... Još si moram sobu pospraviti... Koji shit.... Čudno kaj sam mogel do kompa doći...

Kumče mi dođe sutra... Bar nekaj nice...
Stari me bu strgal dok mu ocjene donesem doma. Več su me 2 prijatelja sanjala kako sam umro. To mora biti znak ;)

Sutra se od jutra slavi i onda budem to produžil cijeli tjedan. Od starci bum pobjegao oko me nebudu pustili tak da je to sređeno.


Vjerojatno sad nebudem malo duže nepisao post pa ajd ljudi...
Pozdrav...

| 15:36 | Tell me... (26) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15