nedjelja, 11.12.2005.

HELL WILL END

I ono..... Škola bu završila!!! Još sam malo!!!
Sad sam se još jedanput zaljubio i to u System Of A Down!
Kak su ljudi ZAKON....
Pogotovo ova njihova pjesma:
System Of A Down-Hypnotize


U subotu je bilo nice... Kak i nebi?!
Nije mi sad volje mnogo pisati jer se moram iti štrebat :(
grrr.... Kaj se mora mora se...

I ljudi posjetite www.coolplace.tk
To vam je zasad samo forum od mene i Vanuša...
Pogledajte i učlanite se... :)

Have fun people... POZDRAV
I za kraj kizz za Luciju!

| 13:31 | Tell me... (12) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15