srijeda, 07.12.2005.

I had a dark dream....

Dani sporo prolaze... Pod zadnje su me malo počele vuči mračne stvari ;)
Malo si budem i stil promjenil... Malo za test. Pošto volim promjene to mi bude dobro došlo.
Kod mene se čeka kraj polugodišta kao i kod večine... Samo da dođe taj dan, da pustim kočnice....
Jaaaaaj.... To bude totalka... Još budem izdržao ta 2,3 tjedna.
Sad mi je največi problem što još neznam kamo za novu godinu. Ma budemo nekaj s društvom smislili, al uopče za sad nemam nikakve planove. Još čekam da kosa naraste, eh sami problemi... A i još bu gore. Več neznam što bi s njom.
ŁoŁ ovo vam moram reči... Bio je roditeljski, a moje ocjene bajne. Uf baš sam se izvukao, al sam na mukama. Moram birati kaznu: nema izlaska do kraja polugodišta ili nema izlaska za Novu (wtf?!)
Ma budem se izvukao iz svega samo budem malo pripazil, al kaj je nebi išao van?! To nema šanse. Niti s lancima :)
Pošto sam več starce malo sredil nebi smijelo biti teško, al budem još to vidio. Opet bum moral v dosadni shoping kaj si potamnim garderobu. Al budem si ja pretrpio.
I ono ljudi živi se, mora se... Još samo da se te škole riješim to bude super.
Trudim se napisati neki veči post... Nejde mi baš al napredujem...



New black sun is rising...


I usput pozdrav svim frendima i kisses za Luciju...

| 15:54 | Tell me... (12) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15