nedjelja, 04.12.2005.

End ludovanju :(

Mora i tomu jednom kraj... Ov vikend je stvarno bil ZAKON. Nisam ni punih 5h spal, al se splatilo.
Zakaj sam ne spal? To me nemojte pitati... Subotu zlo, a u nedelju bole da neznate... Al se je to nice.
Kum se danas vrača u bolji život. Kaj buš? Netko mora... Mene dale mučiju školske more... Sutra si šusko ispravljam, a nemam blage. Jedino kaj imam je mali šalić... Valjda bu od pomoči.

Al ov vikend je stvarno bil hiper :)
Fala Bogu kaj je Denis imal živce za mene... Al bum i ja moral opet za njega imati.. Tak kaj bumo 2:2
Calibrač je zdržal norjade...
Doživel sam i 720° il kolko je več to bilo :)

Pošto mi kum ide napravim mu jednu uslugu. Več sam mu mnogo toga dužan.




Pošto smo s mobičom slikali, slike su malo bad... Sorry kume al ostale su koma :)

Usput ješ jedanput sretan ročkaš LightMan
Zakon je bilo... Sam zbog tebe sam ne spal v nedelju :)




Pozz svima mojima :)
Veliki kizz lucy

POZZ NARODE!

| 16:48 | Tell me... (13) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15