petak, 02.12.2005.

Fun, fun & only fun!!!

IHA! Dočekao sam vikend... At last! Moj kum dođe danas. To znači fešte do jutra :)
Moram vam reči da mi je te čovek naj od svih!On mi je best friend nema boljeg od njega i još mi je k tome susjed i kum :)
To vam je stvarno zakon čovek... Cure i još je k tome slobodan. Pa ko voli nek izvoli.
Več ak sam njega spomenul nesmem ni izostaviti moje prijatelje... Nebum ih ve se nabrajal al Marcijuša, Makovca, Gašpara i Lajbija moram spomenuti... Ostali nemojte zamjeriti jer ste svi zakon...
Usput vam stavim kumovu makinu. Malo sam ju pokvaril s efektom, al to sam ja...




Have fun ljudi.... Life is to short. Jeb ga
Pozdrav i kizz Luciji :)


Ajd POZZ

| 15:14 | Tell me... (11) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15