subota, 19.11.2005.

Ola pipl...

Danas mi je jaden dan..... I to jako.... Jedino dobro je kaj sam se videl s Majom i popili smo kaficu, usput sam i upoznal njezinu best frendicu. Naravno pok sam bil jaden kak i navek, al to nem ve komentiral. Moji svi frendi sviraju, a ja nejdem s njima. Fala Bogu kaj se Žganec zvlekel kaj more iti v grad... Uglavnom se je pok bad, al se s tem ne mučim. I znorel bum od kose!!! Puštam si ju i očem se živce zgubiti... grrrrr
Ovo subota bu bad... Al nemre mi baš svaku nice biti. I tak nema nikaj preveč novoga, se po starom kak navek. Jednu šusko ispravil drugo dobil i pok je po starom. Od ljubavi izgleda nikaj. Bar sam prestal patiti za "starom ljubav" i to je ne sigurno.
Ljudi vidimo se danas.... Valjda... Bar se nadam...

I no... Ovo mi je rekord za post ;) Slobodno mi nekaj komentirate kaj nebum tak jaden s tem komentarima.. Svi sam dojdete glet, a niko nebi napisal reč... hehe šalim se... Ajd HAVE FUN TONIGHT zato jer NIGHT LIFE RULEZ! ;)



AJD STAY COOL

| 17:39 | Tell me... (12) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15