ponedjeljak, 31.10.2005.

Zadnji dan odmora...

Ovi dani su bili zakon.... Izlasci do jutra, fešte, ludovanja.. Stvarno zakon, al sad se još moram izvuči da me starci puste u Šampijon.. Nadam se da ih budem uspio nagovoriti. Uglavnom Night Life RULEZ!

| 11:15 | Tell me... (3) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

ponedjeljak, 17.10.2005.

Opet s početka.........

Nemam nikaj pametno za pisati, al nemam ve drugoga posla...
Počel još jaden tjeden... Opet nove muke v školi.
Zato se več čeka vikend :)
Nadam se kaj bu nekaj zanimljivoga ov tjeden kaj bum mel
nekaj za pisati...
Ajd ljudi hvala kaj ste pogledali moj blog.
Uživajte!!!

Sleeping In Class

| 16:08 | Tell me... (6) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

Wow Mike Portnoy :)

Moram pohvaliti Sisterku jer se poslikala sa najboljim bubnjarom na svijetu!
Svaka čast Bimbo :)

Sister & Mike portnoy
Mike

I još jedna...
Mike

Neki imaju sreču...

Za vas koji neznate za Portnoya malo pogledajte:
www.drummerworld.com (Mike Portnoy)

| 15:45 | Tell me... (2) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

nedjelja, 16.10.2005.

Pa nije bilo loše...

Opet bum malo škrt na riječima....
Na ročkašu nije bilo bad... Jako dobro počelo, slabo završilo...
Al morem reči da mi je malo popravilo tjedna.
Upoznal sam par zgodnih cura... Prošetao s "frendicom" i malo se cukal pa se ne mogu žaliti. Al nadam se da će drugi put ispasti još bolje :)
Kak i nakon svake fešte sam malo v bedu... Pogotovo dok te starci budijo rano v jutro i to ne jamput nego 3 put...
Al mala pomoč kafice i sredi se to...Caffeine

A za se vas koji ste v bedu...

Rasturajte dok morete.... Because life is to short!!!

| 15:18 | Tell me... (7) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

petak, 14.10.2005.

Budemo vidjeli

Izgleda da će vikend biti super :)
Barem to... Usput Fićo i Sara sretan ročkaš...
Vidimo se u subotu!
Hosted by Putfile.com

Neznam baš kaj bi vam napisal, al ov vikend bum se potrudil
kaj se zabavim kolko bum mogel..

Hosted by Putfile.com

| 15:12 | Tell me... (1) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

četvrtak, 13.10.2005.

Cheer Up....

To nam valjda sima treba...
Girl Vs Boy

Prvi filmić je malo veči, al ostali su manji i u flash-u su..... Tako da možete svi pogledati...

Mali debeli pjeva.... (kojih 5mb)
Ako imate volje... Pogledajte...
Everithing Is Gay (video)

Jedan koji svi vjerojatno znate...
Bakstreet Boys Are Gay

Dobra stvar...
Laughing Cat

Papa štrumf in action...
Nije za mlađe od 7,5 god :)
Papa Smurf Can I Lick Your Butt?

| 15:07 | Tell me... (3) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

Najgori tjedan ever!

Bole kaj vam nam govoril kakve gluposti sam napravil...
Uglavnom je škola v pitanju, al ima još toga.
Ve sam čekam kaj zutra škola završi i idem nekam. Ma bum ja to se sredil, al ve sam v bedu.... BU BOLJE.... Valjda...

Možda mi kaj ov vikend popravi prosjeka... Al to bum još videl...

I

| 14:45 | Tell me... (2) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

utorak, 11.10.2005.

Na zahtjev...

Ak baš hočeš nema beda....

Sister i pijan čovek :)
Hosted by Putfile.com

Za kantu moram još nekaj zmisliti...


Moram vam još pokazati Portal u akciji...
Hosted by Putfile.com

I več ako sam njih mogel pokazati onda vam slobodno i Orgiju de sister igra
Hosted by Putfile.com

| 14:17 | Tell me... (5) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

ponedjeljak, 10.10.2005.

Fešta do jutra....

Prošao je još jedan vikend... Kao i obično išli smo feštat. Ovaj put su moji naj frendi sa svojim bendom igrali v Mihovljanima. To je ne moglo bez mene prejti pa sam ih išel pogledati.
Sliknuli smo par fotki kaj nam ostane v uspomeni jer pitanje ako bi se kaj zmislili :)


Ovo je moj brother i ja...
Hosted by Putfile.com

Još jedanput...
Hosted by Putfile.com

Ovo je moj bro i sister :)
Hosted by Putfile.com

I za kraj moje društvo... Nismo baš kompletni, al nema veze...
Hosted by Putfile.com

Kaj se dešavalo celu noć bolje ovaj put nebum dal v javnost...
Možda koji drugi...

| 15:28 | Tell me... (3) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

nedjelja, 09.10.2005.

Malo smijeha...




Malo vedrine u ovim teškim danima...
Ako se želite malo nasmijati samo pogledajte ove filmiće...




President of the US -> OBAVEZNO POGLEDAJTE :)
http://media.putfile.com/Movie_000511

Pazi dupe
http://media.putfile.com/bizarro

Frajer na motoru
http://media.putfile.com/vetteschijt

| 14:38 | Tell me... (6) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

subota, 08.10.2005.

Moj izabranik....

Fakat dobro izgleda...

Mogu misliti na što vas podsjeća moj naslov :)
Bez brige ni je to...
Moram malo pohvaliti ovu pilu.
Ima mnogo skupljih i poželjnijih automobila, ali mene je ovaj nekak privukao.
Al fakat dobro izgleda... Još da se malo sredi...

Moja pila Moja pila

Več šparam :)

| 18:04 | Tell me... (3) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

petak, 07.10.2005.

Eh....

I to se jedanput mora...

Več su mi dosadili izlaski.... Jako čudno, ali i to se uspelo desiti.
Uvijek ista stvar. Več nije FAN kak je bilo!
Moral bum nekaj zmisliti.
Stavljam se vikend čiki i alka na minimum ve mi sam treba nekva dobra curica
koja me bu v red dotirala :)

| 16:38 | Tell me... (5) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

četvrtak, 06.10.2005.

YO YO

Ve sam i ja probal kaj si bloga napravim....
Malo sam si dal truda kaj sam se prijavil, ali neznam kak bu dalje :)
Nadam se kaj bu vremena...

Lijepo bi bilo ako bi posjetili moj forum i po mogučnosti učlanili se:
http://zoro.byethost15.com/forum

| 21:57 | Tell me... (0) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15