četvrtak | 21.12.2006.

mislim da sam se ovaj put stvarno vratio

Pozdrav ljudi!
Kako mi je čudno pisati post, već sam i zaboravio kako se to radi. Prošla su 3 mjeseca otkad nisam pisao, dogodilo de dosta stvari u mom životu i poslu. Sad sam punoljetan, napokon i još jedna stavr, živim sam u stanu...woohooo i imam curu. zajedno smo već 2 mjeseca. posao hm popravlja se i dobro je, tu i tamo uleti neki party, al sam se za Novu godinu odlučio odmoriti. Kad se sjetim prvih početaka ovog bloga, nisam imao posla, ni komentara, sve je bilo tako jadno. Želim opet pisat... mogu vam reć da mi je fakat nedostajao blog i ljudi s bloga. dosta ih je koliko vidim izbrisalo blogove, prestalo pisati, žao mi je. nedostaju mi svi ti ljudi samo sam s lucom d plavom lubenicom još u kontaktu, bar se nadam da jesam. zapravo nisam na svom blogu bio skoro otkad sam ga prestao pisati i sad svratim i njezinn me komentar najviše potaknuo da opet počnem pisati. Znači nero is back!!!!!
pozdrav od jednog DJ-a!!! (preisfurano mi ovaj pozdrav zvuči trebam smislit nešto bolje, ako tko ima neku bolju ideju nek govori)
očekujte novi post uskoro!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 14:13 - DJ Komentari (26) - DJ Print - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.