četvrtak | 14.09.2006.

špica

prvo da pozdravim,
dakle pozdrav od jednog DJ-a!!!!
a sada: jučer sam bio u zagrebu. želio sam vidjet neke frendove koje sam upoznao baš na jednom parrtyu prošlo ljeto. dečki su me došli pitati da stavim neku pjesmu i obrate mi se s ''vi''. ja sam se odvalio od smijeha. dečki su mislili da imam bognakoliko godina, jer je bio mrak a i mjuza je bila mrak. i dan poslje sam ih vidio na plaži i prepoznao, no oni mene nisu, jer me nisu mogli dobro vidjeti. tako smo se upoznali i postali dosta dobri frendovi., a kako ovo ljeto nisam bio u zagrebu, odlučio sam učiniti to sada, jer sam završio školu, tak da sam neovisan. da nastavim, oni imaju 19 godina i žive u jazbini (kvart) u zagrebu. tak nam je bilo dobro, matej si je našo neku curu, mala ima 20 godina, a izgleda kao da ima bar 25. dobar je. roby je nosio digitalca, kojeg uvijek nosi sa sobom, tak da smo se slikali. poslat će mi slike e-mailom, pa ih možda stavim na blog. i slikali se mi tak da smo napravili piramidu. i robi kaže joj ovo je ''špica''. ja se mislim kakva špica, ziher je slika ispala užasno. kad dečki se odvalili od smijeha, to su oni smislili, a to znači ''super''.
i tak smo se još zajebavali po importane centru. fakat je bilo špica. rekli su da će oni doći do mene, samo ne znam kad, htio bi da to bude što prije, da ponovimo ovo i da se još malo slikamo. a sad ljudi vrijeme je za pozdrav,
pozdrav od jednog DJ-a!!!!!!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 16:36 - DJ Komentari (18) - DJ Print - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.