utorak | 20.06.2006.

hehe, evo me opet

evo već su mi i matineje dosadile, pa si mislim, kaj da radim, i sad mixam la torturu, za one klince. hej pa niste valjda pomislili da ja to slušam. inače ja slušam techno i the house, zwerska muzika!!! al volim i ostalu glazbu. eto nemam više inspiracije, al sam mislio, ne znam dal je glupo, da me već jednom upoznate, da vam stavim svoju sliku?!?!
ha pa ipak hoću, evo imam samo jednu sliku, od prošlog ljeta(nisam se ni malo promijenio), tu smo ja i frend. idem. pozdrav od DJ NERE

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

ja sam ovaj desni, a lijevi je moj frend filip

- 21:31 - DJ Komentari (54) - DJ Print - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.