DjMiLe

utorak, 18.07.2006.

Grem si grem....

Evo dragi braćo i sestre, uplativši fax završio sam sa obavezama(određenih razmjera) sve do 10-og mjeseca....bit će to meni se čini duuugo toplo ljeto....nakon užasa i dreka od prošlog tjedna desile su se i neke lijepe stvari...mogu reći da sam trenutno umoran(od jebenih tramvaja i ostalih sranja šta grad nosi u 3 popodne), ali donekle zadovoljan(napokon) učinjenim...fax sam platio...imam para za more i dobio Merđana za put od starog(to me začudilo)-pa reko ajd dobro...kad već daješ!;)) Nadam se da će sve teći svojim tokom i da će biti ok(valjda ne bu bure)!! Čuo da ima pički ove godine ko galeba u jatu!:))....to me podsjeća na jednoga Livija i Šteficu!! Sve je dobro što se dobro svrši-a švrši se uvijek tak da je dobro!!:)) Ajd ljudi sretno svima vama u vašim naumima i dobro se provedite....ja znam da ću ja uživati koliko je god moguće....btw. ide nas 6 u frendovu vikendicu na Viru na kojih 10-ak dana i bit će jebenica...možda opet Gojevićku sretnem(da joj jebem mamu), a možda se i do Paga zaleti(ima se 2 auta)!!!
Ajd sretno i živjeli!!;)) Peace out!!

- 18:43 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Blog jednog momka koji obožava trance, produkciju, mjuzu, žene, nogomet, aute, motore i sve ostalo!!!

    Moja malenkost!!

Linkovi


  • Jedna od neproživljenih,a željnih trenutaka!!

    Ahh.taj trance!!To je atmosfera!!

    Paul van Dyk! Best of them all!!!
    Club Amnesia Ibiza....Paradise on Earth!!




    siseeee...volim siseee...

  • Gruvsonic Mainstream Dance Channel

    Stream provided by: Gruvsonic.com

    Add one of our streams to your MySpace!


    Best dj"s!!
    Paul van Dyk
    Above&Beyond
    Blank&Jones
    Armin van Buuren
    Dj Shog
    ATB
    Marcel Woods
    Nish
    Mikkas