< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ja

ovo sam ja,idem u 3. razred ptš,visok sam 188cm,volim sport,aute i dobru zabavu,volim muziku a naročito trance,treniram nogomet.
Free Image Hosting <br />
<br />
<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Hit Counter
Free Hit Counter



brat

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ouch!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Koliko sam neki dan išo s romobilom iz 1958.god

10 km/h
50 km/h
80 km/h
100 km/h
120 km/h
140 km/h
160 km/h
200 km/h
220 km/h
250 km/h
299 km/h
brzina svjetlosti

View Results
Create your own poll



MUZIKA






www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bruno(jebeny)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bruno pozira preko
zemljopisa u đukanovoj
jakni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i brat


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
brtan



ja,bruno i gruby <= techno-house mix

Image Hosted by ImageShack.us
ja,bruno i gruby <= techno-house mix



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kala,baka,zec


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bruno i tuna(rio mare)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
đux(uho)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pero(tica)

ponedjeljak, 04.02.2008.

KUPE Company

Evo i mene nakon dužeg vremena...nisam baš aktivan u pisanju ali jebiga...iz naslova se može prepoznat tema ovog posta...naime pošto sam u nekim postovima piso o kompaniji KUPE odlučio sam proširiti malo kompaniju...osim proizvodnje mobitela i kućanskih aparata sada ima i proizvodnja auta i motora...

AUTO-MOTO KUPE
Ove ponude su izmišljene tako da se ni slučajno ne bi ponadali da nešto od ovoga možete kupiti...(smijeh)...iz ponude je izdvojeno samo odabrano voće...ako želite možda nešto drugo sam recite...
PDV=100%
POPUST=NEMA GA
DODATNA OPREMA=NE POSTOJI

1. NOVO!!! YUGO 4,5 - takozvani-toshiba ko mašina
Ovaj primjerak je doveden sa dražbe automobila na smetlištu...ima udobna drvena sjedala...polu-servo volan...gepek se može otvorit...samo ima jedna mala sitnica...a to je da nema motora...svijetla ne postoje...ima polovne gume...kočnice nismo uspjeli pronać...ali nadamo se da ćete ih vi uspjet pronać...žute je boje...ovaj neponovljivi primjerakmožete dobiti za samo nevjerovatnih 600,000 eura...kao poklon ćete dobiti i ključ od auta(šarafciger)...

2. NOVO!!! TOMOS - takozvani - to se čuje iz daleka
Ovaj primjerak se izvaja iz ponude jer smo ga otkupili od beskućnika koji nema obitelji...cijena je bilo oko 3 kruha i 20 deka salame...bijele ljubičaste boje...što znači da se ne ističe od ostalih...glasnoća zvuka motora je oko 200 decibela...što znači da ga možete čut u krugu 20km...ide oko 50km/h nizbrdo a uzbrdo ako upali...ima rezervar 91 litara...malih je dimenzija 5m x 2m (dužina x širina)...cijena prava sitnica samo 200,000 eura...
Eto to bi bilo to iz naše ponude...moramo predstavit našeg glavnog sponzora ĐUKAN SATELITES bez njega ova kompanije nebi ni postojala...prvih 10 naivnih kupaca na dar dobijaju prekrasni bager za udobnu gradsku vožnju...to možemo zahvaliti našemu sponzoru...

Vaš KUPE...

Za kraj bi samo pozdravio bubala,bruna,kewu,menala,deranju,vlaha,hajuzu,rodicu nikoletu,zrinku,teju,vinku,dadićku...

- 15:18 - A reCi BraLe... SaMo(16) - KisS My AsS - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.