< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ja

ovo sam ja,idem u 3. razred ptš,visok sam 188cm,volim sport,aute i dobru zabavu,volim muziku a naročito trance,treniram nogomet.
Free Image Hosting <br />
<br />
<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Hit Counter
Free Hit Counter



brat

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ouch!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Koliko sam neki dan išo s romobilom iz 1958.god

10 km/h
50 km/h
80 km/h
100 km/h
120 km/h
140 km/h
160 km/h
200 km/h
220 km/h
250 km/h
299 km/h
brzina svjetlosti

View Results
Create your own poll



MUZIKA






www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bruno(jebeny)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bruno pozira preko
zemljopisa u đukanovoj
jakni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i brat


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
brtan



ja,bruno i gruby <= techno-house mix

Image Hosted by ImageShack.us
ja,bruno i gruby <= techno-house mix



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kala,baka,zec


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bruno i tuna(rio mare)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
đux(uho)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pero(tica)

subota, 14.04.2007.

PJENA PARTY

Bilo je to jedne lijepe sunčane subote.Radio sam cjeli dan i jebo se sa onim glupim strncima i jedva sam čeko kad ću poć na pjena party.Inače pjena party je kada vi špicirate i oni vam pušte pravu pjenu i dok vi još uvijek špicirate svuda oko vas leti pjena ono ludilo brale.I tako završim ja sa poslom i našo se sa brunom inače trancemasterom u cavtatu i krenuli mi laganini do coola.Cool je mjsto događaja tog pjena party-a i ujedno pravi ljetni night club.I tako dolazimo mi ispred coola kad ono dj Speed pušta neku vrstu housea.
Dj Speed
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dj Speed je moj brat a ujedno i poznati (hahahaha) dj.Dok je on pušto muziku amo reć mikso ja i bruno smo pili crno vino s ledom,to je on predložio i tako malo po malo mi smo pili dok nije počeo neki lik iz mirnovec pirotehnika puštat pjenu,joj koji je to prizor bio.Mi malo pjani ne previše i malo napušeni ne previše kad smo poćeli špicirat,koji su to tek pokreti bili,nego da vas ja ne zamaram puno s tim,bilo je drama,ludnica subotnje večeri a mi još ludi i mladi i što da vam govorim više.Jedino loše što je bilo te večeri je to da sam se ja morao doma vraćar s motorom i onakav pun pjene i svaki auto mi je trubio,dobro je da nisam dobio upalu pluća.Svakako dođite ovog ljeta na pjena party u coola i vidit ćete što ste proustili.
Evo vam par slika sa pjena party-a:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovim putem bi pozdravio mog brata Dj Speeda,bruna-trancemastera,pera-astronauta,zrinku-poznatu rokericu,kralja-hajuza by hanibal,gloriu-otkačena(valjda) mokošićanka,paska-živi zajebant od čovjeka,deranju-lik s grude,menala-legenda iz hercegovine,cjeli 2. rs i sve one koje sam nenamjerno zaboravio.

- 11:37 - A reCi BraLe... SaMo(30) - KisS My AsS - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.