subota, 17.12.2005.

ajme...klizanje

Image Hosted by ImageShack.us
--> Jučer smo išli na klizanje u osijek s razredom, mislim klizem se vec po 16put, ali nikad se nisam ovako bojala, profesor nam neki dan na tzk pričao kako to zna biti opasno, odrežeš čovjeku za tren prst, on padne, ti mu pređeš preko prsta...i tako.. !! Ali na kraju nisam bila normalna, morala sam se malo iživiti na, pa sa vozila 100na sat, pičila Iva..ma ludilo...!! E raska naša je ludnica, a i moj razred... Peglaj!!

--> Bila jučer u gradu do pola12, onak umorna od klizanja...pila sam coca-colu, vraćam se u formu, opet postajem kokakoličarka...hi...

--> Ujutro kak sam se rano probudila, a morala sam se u pola 8h dici, jel imam odbojku u školi u 8h...nisam osječala noge...zamislite sprdačine na odbojci, ja servirala, a inace ko zivotinja serviram i pogodim stup koji drži odbojkašku mrežu i sve se uruši, užas...!!!a tek sada noge osječam...imam upalu mišića,....ajme...sad sam se malo masirala na masaznoj stolici, ali ni to ne pomaze mojim nogama...ajme... fakat sam sva izmorena...Neznam ni sama kako cu danas se dovuci do grada!!!
Image Hosted by ImageShack.us

--> Danas mi je mojoj majoj setrični rodendan, tj. Maji Uzun, koja slavi svoj 21 rodendan.. Seko rokaj!!!

| 13:09 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>