srijeda, 14.12.2005.

Eo mene...probudene i odmorene



Ljudi ja još nevjerujem...
--->jučer sam zaspala u 16h i probudila se sada, tj. ujutro u 7h...ajme pa nisam ja normalna.. još nevjerujem... sanjala sam neke sprdacine, da sam na maturalcu...ma uzas...nista s nicim..onda znate koliko čekam da idemo...

--> Danas su nam u školi skraćeni sati, valjda na 35min, zakon.. Iako mi se neda u školu.. previše sam se naspavala, sad me glava boli... strasan osječaj

-->Neke spike u mom razredu su da u petak idemo na klizanje u osijek...ajd bilo bi to ludo...

--> ode se sad malo spremat za školu...I samo molim Boga da me niko ništa u školi ne pita... Ni Hrehorović ni Kruljacka...niko ništa... Ljudi pomolite se za mene...

--> nastavak sljedi kad se vratim iz škole........ kisssssssss




N A S T A V A K!!!!


--> Morala bi učiti, ali ne da mi se... Boli me glava kad se sjetim skole...hehhe.. uzas...jedva cekam praznike...

--> I da u petak u pola 3h idemo na klizanje u Osijek , za to moram izbaciti 62kn...nema veze...vazno je da se ide.. Osječani priredite za nas Đakovčane slobodno vrijeme...jel mi vas napadamo...hehehe

--> napokon je moj stari napravio dobro djelo, kupio je masažnu stolicu...pa se sad malo masiram...hi..

--> e da ljudi, moram vam reci kako sam ja okruzena s jako dobrim ljudima i kako ih jako vojim, tj. oni su dame i gospodo, ni više ni manje nego:



1. Bambi (obozavam ju, to je bice najdivnije sta sam upoznala na ovome svijetu,...kumice ti si zakon...Kumice da tebe nemam ja neznam sta bi bez tebe, ti si ona koja me uvijek utjesi kad mi je najteze, kaze nesto pametno, bas ono sta trebamo od prijatelja,to cjenim, zasada me nikada nisi razočarala...i kumice sta da ja pisem o tebi, kad si najbolja, a svi znamo sta znaci taj pojam najbolji... i kumice molim te ostani takva kakva jesi!!! kumice vojim te... )

2. Mareeee (nju dobro znate, i njen blogich http://mareee.blog.hr , to je moja najluda legica, nema sta ide sa mnom u razred, imamo ovaj blogich zajedno, ma ono zakon je, moja hackerica, hi...vojim ju jako puno..prava je frendica)

3. Ivicca (ona je strasna, neznam ju bas jako puno, ali ovo malo vremena sto sam ju upoznala, cini mi se super...i pocinjem joj dosta vjerovati... izlazimo skupa................jednostavno... bambi, mareee i ivicccaa, to su ljudi kojima samo vjerujem i koje obozavam, mogla bi o njima 3godine pisati.... )


Eo malo slikica:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Na slikici smo ja i Ivicca

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... Na slikici su Bambi i Iviccaa

| 07:09 | Komentari (18) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>