utorak, 13.12.2005.

Ljudi ja sam donekle sretna...

Sreca
--> napokon mi je vraćen mail Lanua i to zahvaljujem svom prijatelju dj-vuk !! Hvala Hvala prijatelju!!! Iako mi je to sve sumnjivo al nema veze, vazno je da je sve na svome mjestu, kod prave šefice!!

Ljubav
--> napokon mi je malo krenilo u ljubavi, poslije onih depresivnih dana, ajd nesto lijepo u ljubavi, necu previse hvaliti, da se mali moj ne pokvari...zato mir još... heheh... Secer je od dečka... Nema sta...Recu vam o kome se radi, kad budem mislila da smijem..ok...

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
--> tužna sam što ništa ne učim... Al stvarno mi se neda, danas sam dobila 3 ,3 iz gospodarstva...ali nema veze..sta je tu je...? Molim Boga da sutra Brinjakica i Hrehorovic ne pitaju... i bit ce pegla u školi...Ljudi držite mi fige!!

Spanjolska
--> Izgleda po svim sudećim kriterijima idemo na maturalac u Španjolsku, prva liga, jedva čekam...ufff... R0K4c#1...

--> ljudi ja još nevjerujem za onaj blog, kaj je dečko ocjenjivao profesore i dobio ukor pred isključenje..mislim ipak da je ta kazna previše... A hebemu miša...takav ti je život, čupav i dlakav...

--> E da da da..pa prošla je ponoć..pa mojoj legici Mariji Dubravac putem bloga čestitam rođendan... Heh..Mare živila ti meni još 100god...

| 00:03 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>