vratite mi pare

04.06.2005., subota

ludilo za 20 kn! :)

bio je to cetvrtak, tek sad sam smirio zivce pa cu to ovdje spucat da ne zaboravim....nakon mjesec dana sta je auto bio na popravku ja ponovno sjedam za volan i vozim brata na skrljevo po neke stare spuzve koje mu trebaju za garazu koju je iznajmio za bend...i sve ok i mi to sve natrpamo ko idioti (jedva smo mi stali u auto) i krenemo prema pehlinu....po putu za gore pocne blinkat lampica od kocnice i tu stvari postaju zanimljive :) ja mislio nije opasno valjda ce izdurat kad to pocne sve vise upadat i na pola puta za taj usrani pehlin propadne skroz do daske (totalna paranoja!), ali bilo je ok jer smo se penjali. svaki jebeni semafor prva i kocnica do daske, a kocnice grebu, strasno. i dodjemo nekako do te garaze, a kocnice smrde za popizdit, ulja nema ni kapi, grozno. i dok su ovi nosili spuzve ja po susjedstvu zicao ulje :) i naletim na neku bakicu koja ima sina automehanicara (zamisli srece), koji nema jebenog ulja za kocnice! (kakav je to meho)...i posto je prva benzinka u pizdi strininoj,a nikom se neda pjege do tamo, reko ko ga jebe ajmo ca! spustamo se prema tusu, i kod onog semafora totalna paranoja, samo se molim da bude zeleno (kurac naravno da nije bilo)...do kraja na kocnicu, auto u prvu i rucna, klizanje, stop, smijeh, opet paranoja! dobro uglavnom uspio sam nekako doc do benzinske, sa par opasnih zaustavljanja i jedno 2 prekrsajcica :)
i prezivjesmo, voohoo!
a onda nakon svega jos na faks, neko preludo prestrojavanje kod zeljeznicke, nisam znao kako se zovem nakon ta 3 lijeva skretanja da sam kod hepa skoro zgazio zenu na pjesackom (ko joj kriv kad ide preko crvenog), na predavanju sam samo chillo, nisam ulovio nista, hehe...
dosao doma tek oko 20, prvo me pitaju dal sam ziv i odma me steraju popravljat neke roletne, a nakon toga jos neka bratova rulja doleti od nigdje i tlaci...bio sam lud! pazi zanimljivosti, to se dogodilo bas tocno mjesec dana nakon moje prve saobracajne...valjda mi nece i ovaj mjesec bit lud kao prosli hehe!
e da, nemojte mislit da sam lud, to se moze desit svakome, zato provjeravajte vase ulje od kocnica, dodje samo 20 kn! hahahaha
- 10:36 - Spit it out! (3) - Ma ko ima papira za printat?! :) - Link na post...

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

koliko idiota?!

vikalica



links n' stuff

lyrics n' shit

[NEGATIVNA ORIJENTACIJA]
Opet lose vijesti

citam svake novine
gledam svake vijesti
nadam se promjeni
i boljoj svijesti
opet nailazim
na iste naslove
isti stari tekstovi
hoce da nas prevare

sve je kako stima
opet su nam rekli
para uvijek ima
nasli ih na cesti
svi ce biti zdravi
svi ce opet stati
covjek samo guta
nikako da shvati

nikako da shvati
da ovdje nece stati
opet ce nas krasti
jer smetamo na vlasti
nikako da shvati
da ovdje nece stati
opet ce nas krasti
jer smetamo na vlasti

bjezi od tih sranja
nedaj se smesti
nedaj da te kradu
nemoj opet nasjesti
nitko nece gluposti
jednog dana slusati
sa smjeskom na licu
tad cemo ih srusiti

jednog dana
cemo im se smijati
ovako
zavrsit ce se glazbom
jednog dana
cemo im se smijati
pobjedit cemo stvarnost
i imat cemo san

pobjedit cemo stvarnost
i imat cemo san!