vratite mi pare

26.05.2005., četvrtak

jebes blog

da, ako mislite da ce se ovaj blog popravit gadno se varate, preljen sam ja za to...
- 00:28 - Spit it out! (1) - Ma ko ima papira za printat?! :) - Link na post...

gad dem ucenje

evo jedan fakn post o tome kako mi se neda ucit...a nastaje samo zato da bi gubio vrijeme i ne ucio, naravno. zamisli mene optimista ja da pocnem ucit matematiku, nakon 2 mjeseca odumiranja mozdanih stanica, yeah right, idem radje rjesit vjezbe od sandia, to je bar pizdarija...ovaj put nitko nece prepisivat od mene jer sam se zadnji put zajebo pa je ispalo krivo...sta ces, desi se.
uglavnom, danas je bio fakn vruc dan, nisam kurcem mako, tu obaram rekorde u idlanju na dsl vezi (13 sati trenutno)...trebao sam ic do teretane jer cu popusit kurac ako nebudem dobio plus svaki dan do 10.06, ali sam se sjetio da mi je jebeni auto jos na popravku a dan eto tako vruc pa sam radje ostao chillat na balkonu jest jagode (bio sam tolko ljen da sam cak i utakmicu gledao....gle odusevljenja, jeee dobili smo)...e sad ako neko ovo procita i na kraju komentira, vidis kakav zgoren lik, sta on tu psuje po ovom netu (pa sta citas jebem te u oci), i pomisli da sam ja neki psihopat, a meni se u glavi vrti samo misao tipa "zamisli ti idiota koji dodje i ovo stvarno procita, haha cewl"...tako da ono, nakon 3 tjedna nepostanja evo vam malo dosade, nadam se da sam vas dosta stero...pis
- 00:22 - Spit it out! (2) - Ma ko ima papira za printat?! :) - Link na post...

07.05.2005., subota

hartera do jaja

eto tu je sve bilo...
ha spike di si sad :)
kako saksa ovaj blog samo 200x150 slika, lud evo jedan kratak (trebao je bit kratak) post....odite procitat na spike's blog jer je sef tamo sve ljepo opisao a meni se neda pisat istu stvar (a i krepo sam citajuci) + ovako mu radim promet (haha, kao da ovo neko gleda)...
ja cu samo rec nesto o atmosferi da ga dopunim...totalno ludi filing onako u rulji se probijat kroz neke stare tunele kao da se ide u atomsko skloniste :), ljudi ludi svi traze mjesto za pisat, a redari na sve strane tjeraju ca (imali su i pse cak, jebote koje osiguranje)...i onda ulazak u glavni prostor, tu ogromnu staru prostoriju koja baca dojam kao da ce se svaki cas srusit od buke i ljudi :) (ipak nije, damn :)). sa vanjske strane bili su postavljeni svijetlosni topovi koji su kroz rupe od prozora radili ful jak efekt, to je bilo fora.....za rulju nemam sta rec, ludnica, ali ipak malo prevelika guzva (mislim da su redari dobro zaradili :)), zaljevanje pivom je inace standard ali ovo je bio potop (ne kuzim te ljude koji misle da ce uspjet popit pivu u sredini di se najvise skace, debili)
ozvucenje je bilo do jaja, dobro su uspjeli sredit da se zvukovi floorova ne mijesaju (jedino kod vratiju)...jedina primjedba sta je bilo premalo zahoda i sta si morao proc kroz elektro floor da bi izaso van (mislim, meni nije smetalo, ali zato su se svi guzvali :))
eo toliko, sve u svemu bilo je prejebeno, ako niste bili neka vam bude zao
daj kad ce sljedeci koncert :)
- 13:56 - Spit it out! (6) - Ma ko ima papira za printat?! :) - Link na post...

grand opening

evo i tog fakn bloga, nemam pojma zasto sam ovo otvorio, uvijek sam htio neke stranice slagat ali sam svaki put bio sprijecen ili sjeban od vise sile....pa mi je nakon sve te jebade ponestalo inspiracije! ali sad kad gledam blogove od ove trule ekipe kuzim da nitko zapravo nema inspiracije nego svi samo seru kvake...pa sta nebi i ja :)
- 13:35 - Spit it out! (0) - Ma ko ima papira za printat?! :) - Link na post...

Sljedeći mjesec >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

koliko idiota?!

vikalica



links n' stuff

lyrics n' shit

[NEGATIVNA ORIJENTACIJA]
Opet lose vijesti

citam svake novine
gledam svake vijesti
nadam se promjeni
i boljoj svijesti
opet nailazim
na iste naslove
isti stari tekstovi
hoce da nas prevare

sve je kako stima
opet su nam rekli
para uvijek ima
nasli ih na cesti
svi ce biti zdravi
svi ce opet stati
covjek samo guta
nikako da shvati

nikako da shvati
da ovdje nece stati
opet ce nas krasti
jer smetamo na vlasti
nikako da shvati
da ovdje nece stati
opet ce nas krasti
jer smetamo na vlasti

bjezi od tih sranja
nedaj se smesti
nedaj da te kradu
nemoj opet nasjesti
nitko nece gluposti
jednog dana slusati
sa smjeskom na licu
tad cemo ih srusiti

jednog dana
cemo im se smijati
ovako
zavrsit ce se glazbom
jednog dana
cemo im se smijati
pobjedit cemo stvarnost
i imat cemo san

pobjedit cemo stvarnost
i imat cemo san!