< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ovo je blog..sa totalno neobičnim curama koje ga pišu....
ima nas 4...željka...ana...peta...
štima...sad bi se po običaju trebale opisati...al
kao što smo napisale...mi nismo obične...kiss

-evo nas 3. i čepuška,.bez pete...ona se izgubila..hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


-i još jednom evo žiži i ana,naše mace
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-petin aga
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


-ana,štima,peta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-opet nas tri...al se volimo slikati.....smijeh..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- ovo je slika sa nove..2007..ovo smo mi..ekipa iz naselja..party
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- moj dlagi i ja...mijo (lik teski)....petricka (pica smijeh)...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


-tinka i ana...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-glavne pice u gradu...smijeh...ana i petrićka..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-slika sa mog 17 rodendana(štima)...eldy..ja..gordon...žec..al smo ludi..party
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- ana i ja..na njenom 17-om rodendanu...bilo je predoro...smokin..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-petrićka i mijo....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- petrićka i ana (slika sa robertovog 17.rodendana)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- u kolko nas je...party...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





StRaNiCe KoJe PoSjEćUjEmO

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
škrlecka & franjičkakiss
kikica(kiki-retfala)-macan teškiwave
IDEALNA OSOBA?lud
naši golupčići dino&ninacerek
malaaaa teićka
likovi-vnoparty
matej-ludi lik iz đakova koji mi još duguje klopunjami
ljubascool
subosmokin
tajči i rankič..nase savrsene....cerek
lacozujo
maja...thumbup
nana..smijeh
sanjica..party

DJEVOJKA IZ SNOVA

Traze me po cijelom gradu,
misle da sam zbrisao od kuce,
a ja sam nasao novu dragu,
ne izlazim iz njene postelje vruce.
Kako ona zna da voli,
svakoj zelji da mi udovolji,
evo ja opet masno se nudi,
htjela bi jos malo da se grli i ljubi.

Djevojku iz snova,
nikad necu naci,
kad mi ljubav nova,
uvjek malo vise znaci.
Djevojku iz snova,
nikad necu naci,
kad mi ljubav nova,
uvjek malo vise znaci.

Traze me po cijelom gradu,
misle da sam zbrisao od kuce,
a ja sam nasao novu dragu,
ne izlazim iz njene postelje vruce.

Djevojku iz snova,
nikad necu naci,
kad mi ljubav nova,
uvjek malo vise znaci.
Djevojku iz snova,
nikad necu naci,
kad mi ljubav nova,
uvjek malo vise znaci.

Mislim da sam nasao
djevojku iz snova,
cini mi se da je volim
a i ona kaze "Ja sam tvoja",
dala bi mi srce svoje
i htjela bi da zauvijek
ja ostanem s'njom.

Djevojku iz snova,
nikad necu naci,
kad mi ljubav nova,
uvjek malo vise znaci.
Djevojku iz snova,
nikad necu naci,
kad mi ljubav nova,
uvjek malo vise znaci.


eo neke porukice..i slikice..of korskisshach..



Živim za tvoj osmijeh i umirem za tvoj poljubac!!!

Ako kažeš da su moje oči prekrasne, to je zato što gledaju u tebe!!!

Kada bi čovjek mogao biti u isto vrijeme na dva mjesta, ja bih bio s tobom sutra, jučer, uz tebe zauvijek!!!

Možda pada kiša, ali iznad tvoje glave pojavljuje se duga!!!

Kada pripadam tebi, pripadam i samom sebi!!!

Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca!!!

Volim te jer si mi dala ljubav, volim ljubav jer si mi je ti dala!!!

Ljubav je tako kratka, a zaborav tako beskrajan!!!

Kad bih imao zvijezde iz najtamnije noći i dijamante iz najdubljeg oceana sve bi ih zamjenio za tvoj slatki poljubac, jer jedino to želim posjedovati!!!

Ne želim zatvarati oči, ne želim zaspati jer ćeš mi nedostajati ljubavi, a ja ne želim propustiti ništa!!!



O prijateljsvu:

Prijatelj je potrebniji i od vatre i od vode. (Erazmo Roterdamski)

Jedini način da imaš prijatelja jest biti prijatelj (R.W.Emerson)


Lažan prijatelj nalik je nasjenu koja nas prati dok sunce sja (Eskimska)

U nevolji nam je milijipouzdani prijatelj nego mornaru mirno more poslije oluje (Euripid)

Ne stječemo prijatelje time što primamo dobročinstva nego zato što ih činimo (Tukidid)

Prijatelja upoznamo tek kad ga izgubimo (Talijanska)



Kad jezike bih sve govorio, al ljubavi ne bih imao
bio bih mjed što ječi, cimbal što zveči
samo prašina i dim bez ljubavi.
Kad imao bih proricanja dar, znao tajne
znao znanje sve
snagom vjere premještao brda
i sve blago za bijedne predao
bez ljubavi mi ništa ne bi vrijedilo!!
Ljubav je strpljiva, ljubav dobrostiva, ljubav ne zavidi
ne hvali se ne oholi, nepristojna nije, ne pravda se
nije razdražljiva, prašta, zlo zaboravlja..
LJubav je strpljiva, ljubav dobrostiva, ljubav ne zavidi, ne hvali se ne oholi
pravdi se raduje
sve vjeruje
svemu se nada, sve podnosi, ispričava..
Proroštva ona će isčeznuti
jezici oni će umuknuti
kada s neba savršeno dođe
svenesavršeno tu će nestati
SAMO LJUBAV NIKAD NEĆE PRESTATI!!!!!!!!!!



četvrtak, 28.12.2006.

---još jedna pijanka---

Truli paradajz pise....lijena raja, siki miki odjeveni, svi u trendu....
Cujem yo yo prijatelju, casa mi prazna, toci se rakija....oduvijek sam htjela biti poput siki miki stoje...
Cokoladni nam zvone, skupljaju zeljezo, kunu dvije...kazemo moze samo juli pite....
Marta Nikolin ori iz radija...op op op....uoooopa
Nakiti zvece...
Glavna atrakcija ipak samo cons vrecica!!!
Hey -ho let's go...let's have fun...
Zatim muk,tisina...andjeo preletio...
Jel to juliska???ne nego neki sexy thing ili samo krdo andjela!
aaaaaaaa....stampedoooooo...eek


Da da...bilo je to tako na ludom i nezaboravnom rodendanu nase Martinice...postala je velika djevojcica, napunila je 16 godina....ueeeeee...sweet sixteen...kiss
Al bitno je to sto ona sad moze i bicikl bez kacige vozit....wuhuuuu...
Sve je to divno, krasno i drazesno....ALI meni se piski....=)
Pa vas sve srdacno pozdravljam...onako od srca, iz dubine duse...da
Ajde bok....Cmok cmok...odo piskit

Vas truli paradajz wave



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.