*.frieNds.*

yeah! yeah! ja i eLLen..ponovno zajedno..misLim ko frendice..i ja sam so hepi..
bas sam hepi..nadaM se da je i oNa..voLim ju..muČo..
eLLen..jako te voLim..
bas mi drago da smo sve rijesiLe..nema vise svaĐa..woohouuu..
i tak..doris d Mukica..osLa kod none u gospic..
karmen mi osLa na Rab..(u Ludnicu..lol)...
aaaaa..Tako mi faLe..pogoTovo karmen..i erotske priČice..
i da..vec duuuuugo nisam biLa vani..od prije..hmmm..poLa saTa..LoL..
i tak...upoznaLa ja aNNchy od tokya..Likica fuLL zakon..oke je cura..
i da..rijesiLe smo i ja i Koky..i nju voLim..ma ja svih voLim..
pozdraF mojoj starijoj sister Gini..ona je bas kuLL..obozavam ju..a tak se
maLo vremena znamo..pusekiCh..mojoj Ginici..i..pozdravLjam..sve moje frendove..
koji su uvijek uz mene..ajme e..koLko vec nisam vidjeLa ivanChe.i karLu..
aj..iem ja...vidiMo se..podrav mojoj jagodici bobici, Karmen i Koky...i svim ostaLima..
pusekiCh..svima!!!! leja <3

Ostavi komentar /// 12 /// 28.08.2007. /// 22:06 /// Print /// #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

*. ja i moja sranja..moj živoT,
i moji Frendovi..koji me trpe.*

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

*.nesTo o Meni.*

reciMo da sam baLavica,
koja ne zna tko njoj gLavu nosi.
iam fuLL mac frendova..koje obožavam
i ne bi mogLa
bez njih..
best frendice:karmen..jeLena i još puuuuno njih..
ekipche:ne da mi se nabrojavat..preVise nas ima
mjuza:pa.hm..sve pomaLo..ugL. punk,ali
ufuraLa se ja u cajke
14 jebenih godina..huh jos samo 4 do 18
izLasci:do 23..shkolsko,hill...
Ljubav: ne pitajte..kompLicirano..
my name:Lea
nick:leja, bebaCh..ima ih..