ponedjeljak, 24.04.2006.

Rodena kao razmazeno deriste...

hellou pipl!

slijedi niz kratkih obavijesti :

1. prestanite mi ostavljat te proklete lancuge srece il kaj god da vec jesu!
vjerujem u vase dobre namjere, ali ja ih nemam namjeru citat ni slat dalje tako da fuck off s tim...onda mi rade ne ostavljajte komentar.

2. bila bi zahvalna ljudima koji se nalaze na mojoj listi da napokon ustale svoje bljogove i adrese tako da ih napokon mogu poslozit u linkovima.

3. anoron je danas na satu povijesti otkrio svoj skriveni talenat za raspanje zenskih noktiju. ostadoh fascinirana

4. grlo mi je puno bolje ( ako je ikog briga ) I PONOVO MOGU GUTAT SVOJU PLJUVACKU =)

5. vani je vruce...jaaaakooo vruce

6. ne mjesajte alkohol i antibiotike...posljedice su razarajuce i zapanjujuce

7. kada vas majka proglasi samozivom i egocentricnom osobom, ne pokusavajte pobit te tvrdnje...

8. ne ocekujte da ce vase bijele starke i dalje biti bijele nakon povratka s ribnjaka

9. hvala stefani sto si isla piskit samnom

10. hvala senki kaj si sjedil samnom na brdu i slusal moje gluposti...nadam se da ti nisu ostetile mozak ili bilo koji drugi vitalni organ

11. hvala voodoo kaj si...ovaj...neznam,...nazvala me i provjerila kak sam?

12. hvala ramoncu kaj me pratil sve do doma i trpio moje izljeve neznam ni ja cega

13. hvala mome ocu koji je gledao film pa nije skuzil da kasnim doma, da imama plava usta i da jedva stojim

14. hvala mojoj sestri koja je samnom slusala : Volim se gibat gibat i igrala neku kurcevu igru sa zetonima u kojoj sam je rasturila makar nisam mogla raspoznavat boje

15. hvala kasac koja mi je dala zvaku, gigi koja mi je dala colu (ak se ne varam) da popijem antibiotik...

16. um da, hvala voodoo na dvije ili tri kune koje su mi falile da kupim ono kvik sranje

17.i na kraju, fala ramoncu koji je donjel cugu


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kissha vas lithiumchek

- 16:49 - Komentarchek ( 18 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

srijeda, 19.04.2006.

Ja idem na Bajagu, a vi?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anoron, moj rodendanski poklon od ramonca

weeeeeeee....praznici su....
o da...a ja imam neku upalu grla ili neki takav kurac....
i sve bi to bilo podnosljivo kad bi mogla gutat barem vodu...ali ne...
ni to nemogu bez bolnih grimasa na licu.
ko da gutam zilete, jebote.
pa je onda meni lijepo teta doktor dala klavex, klavax ili nesto tome slicno koji je dovoljno velik da slonu pretstavi problem pri gutanju...ma nema veze sto ni cokolino nemrem jest...

i nitko mi ne vjeruje da TOLKO boli...
svi misle da izmisljam, serem i da lazem...( edo maajka)
right...zato sigurno imam tako jebozofan glas...ako ce mo realno, zvucim ko nesto malo piskutavo pospano retardirano
waaaay cool, right?

bili smo kod THE bake za Uskrs... dala mi je 100kn poskrivecki i kutiju keksa...nisu njeni pokloni sto su nekad bili...
ona vjeruje da me boli grlo...isto tako ona vjeruje da bi prije ozdravila ak ostanem kod nje tjedan dana...
*sad svi vristimo od smjeha, vi padate sa stolca, a ja pokusavam ne prokrvarit na usta*

ja: e, znash ti gdje su mamina kapa i marama iz pionira?
the baka: da, sto ce ti to?
ja: pa furala bi ja to, znash.
the baka: pa dobro, JESI TI NORMALNA?!? (nakupina pjene na ustima)
ja: ovaj, to je relativno. daj ajde, zakaj to nebi mogla nosit?
the baka: zato jer ces naletit na nekog zadrtog primitivnog nacionalista koji ce te upucat ko zeca! Pa jel ti vidis kaj se desava u ovom gradu?!?! (mase rukama)
tata: ili ce te prebit! (nosalantno lista novine)
majka: ne fakat mama, di mi je to?
the baka: Pa dobro Nila (dere se na moju majku), jesi ti normalna!?!?!?!? Ti hoces da ti djete netko upuca, ubije, prebije, ha?!?!? to ti oces!!!
ja: gle, ak oni imaju pravo izrazavat svoje politicke stavove koji su jako primitivni, zasto ja nebi mogla nositi na sebi nesto iz doba komunizma?
the baka: ma kakav komunizam! jesi ti normalna!? sad mi jos samo reci da si u komunjare presla!!
ja: ovaj, ja sam apoliticna...
the baka: (prekida me) pa sta onda brijes ( o da, i ja sam ostala sokirana sto je ta rijec izasla iz njenih ustiju) na komunizam!?!
ja: ja ne brijem na komunizam! dizs!! ja samo pokusavam prosiriti svoje vidokruge...
the baka: i prosirujes ih sa srpom i cekicem, a?
ja: gle! daj me slusaj vec jednom! JA SAM APOLITICNA!!! a komunizam mi je slucajno PRIHVATLJIV!! uostalom, necu s tobom raspravljat o politici. das mi tu kapu i maramu ili ne??
the baka: NE!!!

*MINUTA TISINE*

the baka: micek, imam zgodne stikle od zmijine koze, oces ih probat?
d.

i da..zanimljivo je to, kaj ne?
ispricajte me...idem po septoletu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aj rest maj kejs

- 11:39 - Komentarchek ( 19 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

nedjelja, 16.04.2006.

Ja:Tata, das mi svoju kosulju od izvidaca? On: Ti os da te netko nabije?


evo ljudofi...ispricavam se na nepisanju...
gustam se na praznicima pa sam se malo uljenila...

samo da vam svima zazelim SRETAN USKRS!

obecajem jedan "normalan" post uskoro...

pussach od Lithiumcheka

- 11:01 - Komentarchek ( 7 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

èetvrtak, 06.04.2006.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No one ever thought this one would survive
Helpless child, gonna walk a drum beat behind
Lock you in a dream, never let you go
Never let you laugh or smile, not you.

Well, I just want to walk right out of this world,
'Cause everybody has a poison heart
I just want to walk right out of this world,
'Cause everybody has a poison heart.



Making friends with a homeless torn up man
He just kind of smiles, it really shakes me up.
There's danger on every corner but I'm okay
Walking down the street trying to forget yesterday.

Well, I just want to walk right out of this world,
'Cause everybody has a poison heart.
I just want to walk right out of this world,
'Cause everybody has a poison heart,
a poison heart, a poison heart, a poison heart ... yeah!

You know that life really takes its toll
And a poet's gut reaction is to search his very soul
So much damn confusion before my eyes,
But nothing seems to phase me and this one still survives.

I just want to walk right out of this world,
'Cause everybody has a poison heart.
I just want to walk right out of this world,
'Cause everybody has a poison heart,
Well, I just want to walk right out of this world,
'Cause everybody has a poison heart.
a poison heart, a poison heart, a poison heart.
a poison heart, a poison heart, a poison heart.

- 22:36 - Komentarchek ( 22 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

subota, 01.04.2006.

odjeb =)

pozivaju se: cursula, voodoogirl, sofek, mellona, boba, perla, invinoveritas, the jack, dijete cvijeca,
zla kolegica, duro, ljavander, happy witch, domic, danko, mema, mihovila, daria, kety, jagerbutterfly

i yoy da dovuku svoje guzice na trg, ispod konjeve guzice 08.04.2006.( da netko ne bi mislio da je trebo doc prosle godine) u 20.00h bez jebenog kasnjenja jer vas se ceka svega 10 min! wink
razlog je proslava ramoncevog i mog rodendana.
ne budite pizde i donesite poklone.nut

pussach lithiumchek

- 17:15 - Komentarchek ( 14 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #