srijeda, 29.03.2006.

I'm Just A Girl... (vjerovali vi ili ne)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

svira: thunderstruck (mislim da nemoram pisat od kojeg benda, ali za vas NEZNALICE ako ih ima),eek(
d, to je ac/dc)

daklem, vidim da moj post o rimu nije nikoga previse dirnuo u cmar,
tako da odlucih nasvrakati nesto novo.
evo, doslo nam lijepo vrijeme, sunceko, starkice...staru ti ljubim u celavo tijeme, STARKE!cool
napokon nesto lagano i leprsavo za klosarenje =)
iskreno se divim ljudima koji su zimu prezimili u starkama (svaka vam dala),
no ja ipak nemam takav otpor na hladnocu, a da ga i imam, majka me nebi u njima pustila da promolim malim noznim prstom van.
No dobro, poanta je ta da ih sad nosim.
Molim ljude koji su negdje vidjeli zute (ne bez pobogu, postoji razlika) NISKE starke da mi jave gdje! Ovaj, kratki osvrt na skolu: puca mi k******, testici, ispitivanja,...sve ja to pomalo rjesavam.
Eh da, za one koji nisu informirani, morala sam prestat pusit iz zdravstvenih razloga.
ISKLJUCIVO zdravstvenih. Svela sam pljuge na nesto kao jedna dnevno, ako.
Nisam kupila svoju kutiju vec negdje dva tjedna. No dobro, prestadoh prosli petak,
to mi je bio dead line.
Uglavnom, od tad jos nisam bila posteno vani tako da neznam na sta ce to licit kad odem van...
mrgh, vi koji mozete pusit, a ufurali ste si spiku da ce te prestat iz fore, pobogu, necinite to. UPOZORENJE: ovo je propusackhi post! protivnici pusenja, zazmirite na ovih par recenica.
Iduchi petak, ili tocnije 7.4. navrsavam 17.
Neznam zakaj sam to opste napisala, no dobro,
ko da ce mi se itko od vas cupavih pizdeka sjetit cestitat.
tako da molim djecu s atleckog i klasicarske grupije da se pripreme na pijancevanje u petak,
a za tulum u subotu. Bit ce te detaljnije informirani u sljedecem postu.
isto tako, bit cu ljupka, pa cu vam natuknut da je ramoncu rodendan 5.4., daklem u srijedu,
pa vas upucujem da mu se na taj datum dosuljate do blogacha i cestitate mu 19 rodendan.
I da, slavit che mo zajedno. BTW. Misho i Gogo, ak vam slucajno padne cigla na glavu i uspije vas ozljedit kroz te vase kosurine, dobrodosli ste navratit na pijancevanje i u petak i u subotu.

svira: Backizagre stuhpa seja - Hladno Pivo

majka mi je iz svoga ormara izvukla neke NORMALNE (dakle leprsave i normalne duzine) hippie kosulje pa sad paradiram u jednoj od njih i razmisljam o tome da odem van na kisu. macak mi sjedi pred nosom i puse mi svoj riblji zadah ravno u facu. jao sto ga volim! macka, ne zadah pobogu.

svira : Pjevajte nesto ljubavno - Hladno Pivo

i tako...da...hmh...nezam kak je vama, al sve mi je lijepse od kad je zatoplilo...bas sam onak...klosarski hippie.
pjevajte nesto ljubavno, klinke svrsavaju na to...

smislih ramoncu poklon za rodendan...evil laughter...o da...weeeee....zlo...

i ovaj da...ako ima zainteresiranih, ja bi ovaj petak na atlecko ili na fisnjak ili na dubravkin...
pa ovaj, ajmo se nekaj zdogovarat...

iskreno...neznam kaj da vam vise napisem...

svira: Me Gustas Tu - Manu Chao

ja sjedim za kompom sa pivicom u ruci i gustam se...o da...kubanku molim

- 17:30 - Komentarchek ( 14 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>