Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,prièe,putopisi,raèunala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/djecasatleckog" />

nedjelja, 15.01.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

weeeeeeeeeeeee....

evo...prvo da se pohvalim...instalirala sam si icq i msn potpuno sama....mda.
sad vi svi sigurno mislite, gle blentace, pa nije to neznam kakav posao...
e pa meni je jer ja sam ANTITALENAT za tehniku...da.
enivej, sve fuinkcionise i ak vam ponekad bude prokleto dosadno...ili odlucite pisat nebuloze...slobodno se javite...da.

evo, petak i subota su mi prosli jebeno tako da bi u ovom posticiu napisala nesto o tome...
pa...

PETAK: boba nas je pozvala na proslavu svog rodendana kod nje doma u blato...( lol - nemojte doslovno shvatit)
voodoo, mellona, sofek i ja dogovorile smo se da se nademo u 17h kod sata...
i tako...ja se probudila oko 13h...klasika...voodoo doletila do mene...
umotale mi poklon u moju kutiju od tenisica, a nju u osmrtnice iz vecernjaka...bolesno, znam...ali uzmite u obzir da mi i jesmo bolesne...

i voodoo osla doma, a ja otisla dukca izvest van...i dobro...dojdem ja doma...idem se tusirat i prat kosu..a vec 16h...
i ko glupaca perem kosu, trazim fen, brisem se, perem zube...oblacim se...susim kosu i oblacim tenisice...bolestina.

no dobro...uspjela ja sve to zgotovit..cugnem na izlasku dve case likera...i picim za prude...

* e sad ovdje jednostavno MORAM napravit malu digresiju...taj liker od kokosa...to je nesto prebolesno...moja majka ga je dobila za rodendan...
stoji kraj kompjutera...tako je jebeno fin da svaki dan popijem barem guc...nemrem si pomoc...uopce nemam osjecaj da pijem alkohol...
boca je svaki dan sve praznija...morat cu se zaustavit prije nego sto mi otac to primjeti...da.

i usput na trafici kupim dve kutije luckyja.

i nademo se mi sve, lijepo u tramvaj pa do mosta...i cekamo mi bus...
gledamo ljude kak hodaju po mostu, kad voodoo uleti: ajmo mi malo gucnmut tog sampanjca...
( nosile smo moj i ramoncev sampanjac na tulum).

i otvorile mi sampanjac...cerimo se ko glupace...ruke nam se smrzavaju jer pusimo,saljemo sampanjac u krug i pjevamo : kad miki kaze da se boji...
i dode nama bus...mi ulazimo i pokusavamo zatvorit sampanjac,al nam nejde bas...
okupirale mi zadnji dio busa...reko jebes sampanjac koji se neda zatvorit i nastavimo ga slat u krug...
pocugale smo ga prije neg kaj smo dosle do blata...
na putu do bobine kuce pjevale smo heavy metal verziju pokemona i skvicale gluposti...
mene to malo drmnulo u glavu tak da sam na pocetku sjedila na kaucu ko nadrogirana...
no dobro, boba se odusevila s poklonima i tako...njeni straci i neki njihovi frendovi su jos vecerali a mene tako pocela prat potreba za pljugom...
i odemo mi kod bobe u sobu, zakljucamo vrata i otvorimo prozor...i deri buraz...kad njena stara pocne kucat na vrata...
mi pas mater...mici se sa stola...neko je prevrnuo vazu...zavjese su se zaglavile za prozor...mi vristimo ko glupace...
napokon otvori boba vrata...njena star ude nutra...pogleda nas i kaze:boba, aj dodi malo van...
no uglavnom, ova joj je rekla da smo sam sofek i ja pusile...i tak...oni osli..a mi pocele s tulumom...

sjele smo za stol...vecerale i tijekom vecere pocele derat po bambusima...onda smo pak pricale pol sata...pa pustile ricky martina...
e, da ste vidli veselja...mi rockerice sve do zadnje...plesemo na ricky martina...onda znate kolko smo zgazene bile...
Image Hosted by ImageShack.us
al bilo je prejebeno...pa smo pustile ac/dc i ubile se...onda smo sjele u krug na podu ispred kamina i igrale papirica i pickin dim...
Image Hosted by ImageShack.us
onda ce mo sljedecu scenu preskocit jer je zabranjena za mlade od 18...=)

ja sam se tako nalokala da u jednom trenutku nisam mogla vise ni sjedit pa sam legla na kauc i stavila ruku na pod da mi se soba prestane vrtit...
Image Hosted by ImageShack.us
poslje smo gledale kraljicu prokletih i doslovce slinile za lestatom...

oko nekih cirka 12 njeni starci su se vrtatili i osli spavat, a mi smo nastavile s tulumom...
seljakale smo se po sobama...slagale legice...vezale se lisicama i prijetile si pistoljem...bilo je jebacki...
zaspale smo negdje oko 5...
vec oko pol 11 probudilo me urlanje od voodoo...
prije dorucka smo sjele za stol i zapalile si jednu, dvije,tri...uz nesquik...

ukratko: potrosile smo flasu sapanjca, dvije flase vina, pivu i liker...te 4 kutije pljuga prije ponoci...

da...neda mi se sad pisat o suboti...to cu mozda u iducem postu...bila sam u chvari na urokavanju sa jaaakooo puno ljudi...da...

Image Hosted by ImageShack.us
zhihafice napadaju...njiii

- 14:15 - Komentarchek ( 23 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>