ponedjeljak, 02.01.2006.

dochek nove...

hah ljudovi, docek nove godine...
sta da opce pishem???

daklem, ja se spremila, Ramonac doshel do mene...
moji starci su otisli u sheraton, a sisterka na neki tulum...
ramonac i ja imali smo odredenih problema pri izlasku iz stana zbog mog dukca, no dobro...
zato smo kasnili u prude...
tam nas je kod sata chekalo vec dosta ljudi...utrcali smo u sedmicu i krenuli prema tvornici...
tam smo se nasli sa josh hrpom ljudi...
uglavnom, bili su od blogera: ivancica maslacko, mala vjestica, voodoogirl, born to be wild, duro, lavander, leptirica, dijete cvijeca, no heaven, ines,
ramonac, moja malenkost lithium i ja se duboko ispricavam ako sam zaboravila kojeg blogera,
te od ljudi koji ne blogaju: ramoncev buraz, boba, decko od no heaven, stef, neko plavo djevojce... opet se ispricavam ako sam ikoga zaboravila...

myspace



bilo je super...
prvo, pustali su super glazbu
drugo, ekipa je bila fenomenalna
trece,ma jebes trece...16 mi je,a to je dovoljno da mi sve bude super...

myspace



ljudovi su me chastili s cugom...
popila sam pivu od senkija, ramonca i voodoo...
ramonac me chastil sa chipsom i colom...bocu sam si odnjela doma...bas je onak nekak...staklena??

mislim da smo svi medusobno pomjesali slinu...manje bitna informacija

duro i ja smo popushile dvije kutije pljuga zajedno...
duro jako puno pushi...ozbiljno...
i ima okus po pivi i vinu i tratincicama...manje bitna informacija...

wc-i u tvornici su opasni...
nakon histericnog smijanja u wc-u gdje sam duri objasnjavala da nije zgodno barit curu nasred skolskog plesa u osnovnoj.....
...krenuli smo van.. i onda me neki polugoli,pijani,istetovirani celavi tip htio sevit...
pa smo duro i ja produzile dalje komentirajuci kako ne volimo celavce dok je iza nas bio celavac...
...pa kad smo to skuzile ubrzanim korakom produzile smo u dvoranu

myspace



bilo je lijepo...fakat jako lijepo...sta ima lijepse od toga, nego kad docekas novu sa cijelom hrpom ljudi koje obozavas????

nisam se napila...samo me malo poslje ponoci supilo u glavu jer sam na antibioticima...al poslje sam bila ok...trijezna ko svecenik =)

neki tip je zalio mene i duru s pivom...manje vazna informacija...

nekoliko puta nas je zapuhnuo miris trave...manje vazna informacija...

ostala sam do pet u tvornici...manje vazna informacija...

starci su me pokupili na povratku iz sheratona...manje vazna informacija

spavala sam od 7 do 2... jao vazna informacija...da.

myspace



nadam se da ste se i vi shuper zabavili...

lithiumka vam shalje pusshac i jos jednom se ispricava ako je izostavila neciju prisutnost na docheku...

myspace

- 12:47 - Komentarchek ( 19 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>