subota, 26.11.2005.

pogofobija,ili ti zasto ja nikada necu uzivati na koncertu...

uglavnom,bijah jucer na konceru od kawasaki 3p...

Ramonac,Sofek i ja odvukli smo se
od mene doma prema trgu tramvajem negdje oko pol 8.
U 8 smo se nasli sa Senkijem (Ramonesovim burazom) na trgu...
i tako smo se smrzavali ko pickhe...
pa je senki predlozio da odemo popit nes u purgeraj prije koncerta...
i dobro...krenemo mi prema ribnjaku,blato do koljena...
nakon 10 min nademo mi mjesto u purgeraju i narucimo cugu...
i pijemo mi...i pusimo...i pricamo...i 9 je proslo...pa pol 10
....pa 10... (koncert je trebao pocet u 9)...dolazi se vise i vise ekipe...
ok,mi vec sve popili,dignemo se i odemo se stat negdje...
pustaju muziku...blizu pol 11 je,kawasakija nema...hebemu...
vec sam laganini pizdila...
i izroni kawasaki na stage...nemres vjerovat =)
bili smo skroz blizu stagea kad se rulja pocela gurati naprijed da dode sve blize...
i mene pocela prat neka tiha jeza...
i ja lijepo Ramonca i Sofeka za ruku i provucemo se mi nekak do prolaza...
senki je ostal naprijed...



a sad da vam objasnim od kud meni pogofobija (ja izmislih naziv)...
pogah jednom...nabise me...ostadoh bez zraka...nikoga ne bijase briga...
jedva se izvukoh iz poga....ostase mi masnice i neugodna sijecanja...
ja imam to prokletstvo da me na svakom koncertu ili slusaoni MORA netko nabit...
jer ispred mene ce se UVIJEK nac neki 2-metarski frajer koji ce me isamarati kosom,
drmnut laktom u glavu,izgazit stopala martama,ostavit bez zraka
ili pak past na mene ili nesto u tom stilu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i zato mi se srce stegne sam kad vidim rulju kak se baca,a kamoli da sam medu njima....

da skratim...bijase dobro,osim sto ugledah nekoliko pijanih skinjara...ne nice =(
jedan od njih je bio tako zgazen da se vijesao po ekipi i slinio im po uhu...
i mene je zgnjecio tak da sad imam sise dva broja manje...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zgledal je otprilike ko ovaj frajer

i da...
pred kraj koncerta sjeli smo Ramones,Sofek i ja na pod u prolazu
jer su nas vec laganini noge bolile

i nakon 10-15 min od nikuda izroni zastitar,
stera nas da se dignemo i odfura nas u susjednu prostoriju...

on: di su vam jakne?
ja: u garderobi?
on: pokupite ih i van odavde

i nademo mi Senkija,pokupimo jakne od zlih garderobijerki (tak pise na ploci u purgeraju),
i frajer nas isfura van na sporedni ulaz ko zadnju elitu...
izlazimo mi van,i Senki njemu :hvala,hvala, frajer:nema na cemu...
ja gledam,koj kurac mu se Senki zahvaljuje???
i mi se vani pocnemo smijat jer smo izbaceni,a senki nas blijedo gleda.
senki: pa kaj smo izbaceni?
ja:da...
senki:pa kak,kaj niste vi tjeli ic?
mi:ne...

i tak smo se tome cerili...vec je bilo oko 12...pozitivna stvar je ta kaj smo mi vec planirali otic,
izbacili su nas u pravo vrijema...muahahahahahahahahaha....
IZBACENI SMO S KONCERTA OD KAWASAKI 3P IZ PURGERAJA JER SMO SJEDILI NA PODU!!!!!!!!!!!!!
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....HA...HAHAH...STUC!
KAKO SAM PONOSNA!!!!!!!!!!!!
MISLIM,BILO BI JOS BOLJE DA SMO EJKSLI NAPRAVILI NEKO SRANJE,AL DOBRO...
IZBACENI SMO!!!!!!!!!!!!!!!!!

i onda smo scimali starce koji su rekli da ce nas pokupit za 15 na benzinskoj...
i krenuli smo prema benzinskoj kad je mene zeludac poceo ubijat...skoro sam sjedila nasred ceste...al sam se smijala i smijala...
jebem ti pogo u zelucu...

i da,moja majka je ponosna na nas jer smo izbaceni!
ha!

- 10:37 - Komentarchek ( 10 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>