ponedjeljak, 21.11.2005.

svijet je otisel kvragu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
meni je ovo nice...daklem... =)

hah...daklem...

zar nije za ocekivat da ce netko u privatnoj skoli imat fucking dvije kune?!?!?!?

danas je bio jedan od onih dana kad sam dosla u skolu s praznim novcanikom....
dobro,lazem...imala sam 1kn
i onda pitas 13 ljudi u razredu,dobro,opet lazem,njih 11 jer ja sam jedna od onih 13,
a teica danas nije bila u sk,dal ima dve kune za posudit,i njih svih 11 ti kaze NE...
daklem,w.t.f?!?!?!

na kraju sam od zabe nazicala dve kune i uspjela si kupit pogacicu sa sirom
manju od mojeg dlana pod velikim odmorom...
i to bi mi inace bilo dovoljno,ali ne...ja imam fucking pms i zderem ko luda!!!
ja inace onu kutiju kinder cokoladica imam po tjedan-dva doma...danas sam je pojela cijelu...sama...dobro,opet lazem,jednu sam sacuvala za Ramonca...
al opet...
btw. onaj klinac na kutiji kinder cokolada je neopisivo jeziv...i ljigav...bah...dam se kladit da im smanjuje prodaju za 50%...brrrrr....

i da...danas sam imala skolu do 2...
i ljiepo si ja sve isplaniram kak cu danas naucit kemiju (sutra je fucking test!!!),kak cu ponovit biologiju i zemljopis,i zdepilirat se....i napisat zadace...
ali NE... ja moram 15x otic na internet (jebes max adsl),
pogledat cijelu seriju humoristicnih serija na rtl-u,prolistat novi ok,
pricat s Ramoncem na mob (na to se ne zalim,zivjele 0 kn po minuti,svi ce mo dobit tumore na mozgu),buljit u prazno,cackat nokte,gledat u prozor (ne KROZ prozor,nego U prozor),
igrat se s kosom,pitat se zasto zeljezo nije zuto,
snjofala Mileta koji snjofa po Ramoncu i igrala se s njegovim turbo smjesnim federastim koljenima...itd.
i kao sto i mozete pretpostaviti,nisam nista napravila...
i dalje neznam sto je altropija...
a ironija u svemu tome je sta smo test trebali pisati danas,a mi smo ga odgodili za sutra....JEBENI PMS!!!!!!!!

enivej,da...ZASTO SAM TAKO LIJENA!?!?!?!?!?!?!?!?

i da,pukla nam je daska na wc-skoljci...ona plasticna s uzorkom mora...
moji starci je odbijaju zamjenit jer ja zelim da kupimo onu u obliku usta s isplazenim jezikom na kojoj je percing...
tak da sam si danas rasjekla nogu...jel to spada pod nogu???...da,to definitivno spada pod nogu...

nadam se da ste imali bolji dan...hah...da...ziher...enivej...nevermind...

volim vas sve,...i Ramonca jako...i da ....zbrblj...

- 20:06 - Komentarchek ( 14 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>