nedjelja, 13.11.2005.

ovo je pjesma posvecena mome bivsem decku,koji me naucio samu jednu stvar:
da deckima ne mogu vjerovati...
e pa znas sta, jebi se!!
ocito se samo tebi ne moze vjerovati...

hej ti,
i tebe sam zavarala
imas laznu predodbu o meni
sorry, stvorio si ju ti
jer si me takvom zelio
jebi ga
ja se samo prilagodavam
kao i uvijek

predobar si prema meni
i to me smeta
jer ne znam kako da se ponasam
znas, jos nitko nije bio tako dobar prema meni
i zato te vise nikada ne zelim vidjeti
jebem mu, zasto ne mozes biti kao ostali?
zasto me jednostavno ne iskoristis?

imas predobro misljenje o meni
mislis da sam savrsena
ali varas se
nisam takva
u stvari, kakvom me zelis?

mogu se smijati
isto tako i plakati...nije proiblem
samo reci

izgubljena sam...i sama
tupa za osjecaje
slijepa za okolinu
gluha za glasove
tako sam jednostavna za uporabu
zar to jos nisiu shvatio?

ja sam samo platno,a ti ga oslikaj
shvacas me, zar ne?

ustvari ne, ne shvacas me
jer ni ja se ne shvacam
kako me onda ti mozes shvatiti?

zivis u zabludama decko
to sam ti vec rekla
mislis da znas tko sam
uvjeren si da me volis

a znas koga stvarno volis?
svoju sliku...tj. moju sliku
ma ustvari, neznam ciju sliku
ali jebes to...
znas sto zelim reci?

tvrdis da znas,ali opet mi lazes
ma lazes i mene i sebe
lazemo cijeli svijet
svijet laze samoga sebe
i tako se svi lazemo u krug

ali nesto sam shvatila
jedino alkohol me cini mazom
i zato to iskoristi dok mozes

opij me ponovo, i ponovo
tako da mozemo uzivati
tako da se mozemo pretvarati

ne podnosim niciji dodir na svojoj kozi
pa tako ni tvoj
ali necu ti to reci
samo cu zatvoriti oci
i zamisliti da si netko drugi
alkohol ce me u to uvjeriti
a ti ces se dobro zabaviti
kao i uvijek...

reci mi ,kakvom me zelis?

- 19:24 - Komentarchek ( 5 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>