subota, 05.11.2005.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ocito me ne volis....
ili barem ne onoliko koliko bi ja to zeljela...
nikada nisi kraj mene kada te tebam

nikada necu biti dovoljno dobra...
jebi ga,ocito ne zasluzujem tvoju ljubav

znas sto je ironicno?
to sto je mama uvijek ovdje za mene,
a s njom se stalno svadam
tebe nikada nema,
a nikada ti ne prigovaram zbog toga

i neznas koliko bi mi znacila malena stvar
kao naprimjer tvoj zagrljaj ili pohvala
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

od mame sam dobila puno vise stvari,
ali svaku sitnicu koju dobijem od tebe vjecno pamtim
kao prvu krpenu lutku koju si mi kupio
ili prvi cd od Ramonesa
ili pak one traperice
i sve odlaske na Cibonine utakmice

znas zasto sam uopce gledala jebenu kosarku?
zbog tebe...
tako da mogu provoditi vrijeme s tobom
tako da imamo o cemu razgovarati

tvoje pohvale su rijetke
i brzo zboravljas pozitivne stvari,
ali u kaznu ces me staviti bez problema...

i na kraju ces shvatiti da si bio u krivu...
ali neces mi se ispricati
ti to ne radis

i ne mogu prebrojati suze koje su mi curile niz lice
onaj dan kada mi nisi cestitao rodendan
nego si se izderao na mene zbog sitnice
kao i uvijek...

i makar zivis s nama
ima dana da te uopce i ne vidim
kao da te nema

i vidim i sama koliko ti slicim
ali ne zelim biti kao ti

i sve sto zelim je jedan dan imati tvoju paznju
ali to je nemoguci san
jer ja nikada necu biti
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:17 - Komentarchek ( 21 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>