petak, 21.10.2005.

People are strange...

evo ljudi...ulovih vremena da napisem novi postic....
ajme,tolko se toga zdesavalo da neznam kaj da pisem...
pocela sam se bojat ljudi...

jucer se vozim u tramvaju prema cinestaru...i udu u tramvaj neka tri tipa ot kojih 40 godina full sklosarenih...
i oni u punoj 7-ici neprekidno bulje u mene...onak zlobno...full jezivo...
knedla mi se zglavila u grlu...opce nisam bila ekscentricno obucena ni nista i oni bleje u mene...i tak kojih 5 stanica...fuj!!!!

evo danas...
sidem kod branimirca iz tramvaja,slusam kawasaki kad skuzim da neki tip ide kraj mene i nekaj mi prica...(lik spodoba od kojih 50-ak godina)...
ja skinem sluske da vidim kaj mi oce rec
evo razgovora:
on:idemo na kavu
ja:molim?
on:idemo na kavu
ja:nemam para (inteligentan odjeb,nema kaj)
on:ja castim.idemo na kavu
ja:ne mogu,kasnim (ja se spikam s njim-tu se mozete uvjerit u moju ludost)
on:pa mozes nac malo vremena za mene
ja:gle sorry,fakat mi je bed al kasnim
on: (hoda dalje zamnom) pa idemo na cevape
ja:ne jedem meso (dakle...)
on:pa sta jedes?
ja:povrce
on:pa idemo onda na povrce
ja:fakat nemrem...kasnim
on:pa kak nemas vremena za mene
ja:gle,da ne kasnim isla bi s tobom na povrce al sad fakat nemrem
on:idemo na povrce

ja predem cestu i produzim prema kkz-u
stojim pred kkz-om i cekam invinoveritas da dode...
prolaze neka tri amera od kojih tridesetak godina i pocnu lajat na mene...

dakle...hm...ovaj

KAJ TO NIJE BOLESNO!?!?!?!?!?!?!

jel to nesto u meni kaj privlaci manijake ili!?!?!?!?

nek mi netko napise nesto utjesno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jebozovna slikica...ak ju idete otvorit pripremite kantu za sline...ahhhh... =)

- 21:05 - Komentarchek ( 23 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>