ponedjeljak, 10.10.2005.

howling at the moon....

Znate onaj feeling prije spavanja kad mislite da ce sutrasnji dan teci onako kako ste ga isplanirali?
Pa on vas u 99% slucajeva zajebe...??

E PA MENE NIJE!!!
Ha!

Dakle,probudih se s namjerom da danas ne pocastim profesora iz povijesti svojim dolaskom na sat.
Razlog tomu je ispucana isprika i najava da nas danas ispituje gradivo koje sam ja jednostavno preljena naucit.
I dobro,vratimo se na budenje.
Majka me jutros jedva izvukla iz kreveta...razlog tomu je sinocnje izlezavanje u kadi do skoro 23h.
Uglavnom,posvadale smo se i ja sam je pocastila s nekoliko uistinu "ljupkih" rijeci...
Nakon kojih pola sata neuspjesnog moljakanja da izadem iz kreveta,pustila mi je Hladno pivo...
To je upalilo...onako corava izvukla sam se iz kreveta i odgmizala u smjeru kupaone...
Obukla sam se na brzaka i odlucila si kupit nekaj za zderat na putu do stanice...

Ako sam i bila pospana kad sam izasla iz zgrade,hladnoca me istog trena razbudila.
Smrzla sam se ko voda u frizeru,smrklj koji ti visi iz nosa po hladnoci,uglavnom,predocite si kak to zelite...

Slusah Ramonese sve do trga gdje sam trebala sic i krenut prema skoli,no produzila sam tramvajem do okretista...
Tada sam se ponovo vratila do trga...
Imala sam jos kojih pola sata do kraja prvog sata kojeg sam markala...
Dovukla sam se do skole onak fakat sporo i sjela na zidic s namjerom da zapalim...
Bilo mi je tako hladno da pljugu nisam mogla zapalit...
Posto sam socijala i imam samo dva para traperica i jednu suknju (nije da se zalim),danas sam obukla moje poderane traperice...
Koljena su mi bila tako crvena i smrznuta,brijem da sam ih zarezala da bi iz njih izletile kockice krvi...

Uglavnom,napokon sam docekala zvono za kraj sata i izbjegavajuci profesora usla u razred...
Na kraju saznah da danas nije uopce pitao!!
Pa jebem mu strinu!!
Imam jos jedan neopravdani bez razloga!
Hebi ga...

Danas sam na talijanskom valjala poprilicne gluposti...mislim,nije to nikakva novost,al dobro...

Anoron i ja slikali smo si koljena!
Hehehe...

Ubiti,on je dosao na ideju da ih krivo oznacimo...ja imam ipak lijepse posjekotine na trapkama...=)

Anoron
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Socijalni slucajevi pred vratima wc-a...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 17:02 - Komentarchek ( 14 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>