nedjelja, 02.10.2005.

zasto muskarci imaju strah od higjenskih ulozaka??? =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zato je vama muskima bed u uc u ducan i rec:
molim vas jedan kruh,litru mlijeka,mesni narezak i always ultra?!?!

stari mi jutros ide u ducan,ja ga zicam da mi kupi uloske i covjek posizio.
da kaj se nisam ranije sjetila,da kak on zna koje ja uloske trebam...bla bla
jedva sam ga nagovorila da mi ih kupi...
kriste,pa nisam se ja zmislila da danas dobijem mengu i da mi trebaju ulosci...

uglavnom,vratio se iz ducana crven u faci i izvadio mi nekakav smotuljak iz vrecice...
dakle,umotao je paket ulozaka u tri skarnicle da ljudi ne skuze kaj nosi!

boze sveti...

pa to su samo ulosci...nije da su zakonom zabranjeni ili nesto...
po tome bi meni trebao bit bad otic njemu po britvicu i pijenu za brijanje...
svasta..
ja sam se do sada okupala s onom muskom pjenom,i nosila muski parfem,i prala kosu sa muskim samponom,
i coplia starom pjenu za brijanje...dakle,ne vidim koji je problem kupit uloske???

nije da sam mu rekla da mi ode po grudnjak,tange ili nesto tako...

ne kuzim...

nek mi neko objasni zasto je pripadnicima muskog spola bad kupovat uloske?

- 20:43 - Komentarchek ( 14 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>