subota, 01.10.2005.

screaming


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Odjednom sam ga ugledala kako se pocinje prevrtati.
...sve je bilo kao u usporenom filmu...
putnici vriste i lupaju po staklu dok se autobus polako prevrce na lijevu stranu...stranu gdje sam ja stajala...
...kao paralizirana...nisam se mogla pomaknuti od soka...
i tada sam ugledala njegovo lice...
glava mu je bila naslonjena na prozor...crna kosa jos uvijek mu je padala preko ociju,plavih ociju,koje su optuzujuce gledale u mene...
pocela sam trcati...sto brze...
i tada se autobus prevrnuo uz snazan tresak...trenutak tisine...
i zatim eksplozija...
krhotine stakla letile su na sve strane...
gledala sam autobus kako gori...potpuna tisina...
polako sam ga zaobisla i potrcala prema ulazu u zgradu...
trceci stepenicama prema stanu,dok sam preskakala krhotine stakla koje su se neznam kojim cudom nasle na stubistu,zacula sam jos jednu eksploziju...
utrcala sam u stan i zgrabila telefon uruke...
drhtavim prstima utipkala sam broj hitne pomoci...
nakon sto sa im dala sve potrebne informacije,zacula sam glas iz slusalice:ovaj poziv,donio vam je novih 15 bodova...

probudila sam se vristeci

- 00:08 - Komentarchek ( 7 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>