èetvrtak, 15.09.2005.

puk'o kondom...

Image Hosted by ImageShack.us


evo,sjedim za kompom i zderem ostatke soje...
malo sam bolje kaj se tice zdravlja,hvala na pitanju...(sad kad dobim komentare tipa ko te jebe,hehehehe)
moram ic kod nekog hebenog nuticionista ili nest u tom stilu...
puca mi k...
dok god ne bljujem,sve je za 5

da,da vidmo da li se danas dogodilo nesto vrijedno spomena...
eh da,bila sam u klasicnoj poslje skole na njihovom velikom odmoru...
ta skola se totalno skrsila...imaju kamere i ne mogu pusit na SKOLSKOM DVORISTU!!
ma od kad,molim vas lijepo??????
toga nije bilo kad sam ja tam isla,a ne...
uglavnom,vidjela sam meni jako drage ljude i bas mi je drago

neki dan sam imala prebolesno savrsen san:
lezala sam u krevetu i buljila u poster Kurta Cobaina na kojem je ejksli happy,bas onako iskreno sretan...
i utonula sam u neki polu san...
i onak u magli vidim kako Kurt vadi ruku van iz postera,pa nogu,pa drugu ruku i nogu...
KURT COBAIN MI JE IZASAO IZ POSTERA I STVORIO SE U SOBI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i tada sam neznam zasto trznula glavu i probudila se,a samim tim cinom,Kurt je nestao...
sick!
zasto sam se probudila!?!?!?!?

e da,Highway,Anoron planira da prespavamo kod tebe,makar ja neznam dal bi me stari pustio...
stara jos mozda i bi...
se moze negdje u Koprivnici kampirat?
mi u 10 mj. imamo 4 dana slobodno pa smo planirali tad doc...
ma zaletit ce mo se mi do tebe,makar sam na jedan dan.
kaj si ono brijal da dolazis u zg? kad?

izjava na koju smo se danas Anoron i ja polomili na satu biologije:
Totalis Brutalis Massakre!
morate to dozivjet,ovako mozda i nije smjesno.

hm...trebala bi polako sa dukcem van...
danas sam zderala onu "prozracnu" bijelu cokoladu,i makar u pravilu ne volim slatko...OVA JE GENIJALNA!

i da,cijelo jebeno podne citam i pisem Danteov Pakao...
jel ikoga stvarno briga za to????
volim citat,al ne knjige nekoga tipa koji je bio totalno opsjednut s nekom zenskom
s kojom na kraju nije zavrsio i koji je toliko morbidan da na kraju svojoj kceri da ime te zenske za kojom je bio lud.
KAJ TO NIJE NASTRANO?!?!?!
i da je bar nekaj pokusao,pa da ga je ona odbila...jos boze pomozi
ali slinit za nekim cijeli zivot i ne reci mu to,neg pustit da ta osoba crkne u neznanju...dakle stvarno

i cijeli boziji dan pjevusim ili lithium ili back in black...whatever...

i NEZNAM ZASTO ali vec kojih par tjedana konstantno pjevusim: Moj nesquik! i nadam se da ce mi onaj guba zec iz reklame
doletit negdje iza ugla sa velikom casom nesquika sa onom fora prugastom slamcicom i smotat usi iznad glave =)
obozavam tog zeca.

i sad kad sam vas nagnjavila mojim razbacanim mislima...nek mi netko proba objasnit kakve veze imaju naslov i ovaj post?!?

...osim...mozda mi se glava napunila s previse misli ko kondom s previse sperme pa mi je pukla...glava ne kondom...
i sve se razletilo...misli ne sperma...al nije mi pukla doslovce...glava ne kondom...

ma znate kaj ocu rec =)

pussa

- 21:04 - Komentarchek ( 11 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>