èetvrtak, 08.09.2005.

trunem,al sam optimisticna...





psihicki sam stabilna...
to je novost.
postala sam puno smirenija...i manje sam histericna...bas sam sva onak...covjek bi reko napusena,al nisam
i sad kad sam napokon psihicki stabilna,fizicki sam u kurcu...

ljudi moji,kad se ja sjetim kolko sam ja mogla pit u osnovnoj...ajme
na rodendanu jedne moje frendice,u 7. ili 8. razredu (nisam sigurna) pila sam rum-colu,juice-votku,pivu,eksala sam i cistu votku i rum i NIS MI NIJE BILO!!!
sam mi se malo vrtilo i imala sam feeling da mi fale neke scene,al nis drugo osim toga!
nije mi cak bilo ni mucno.

i mogla sam popusit kutiju pljuga dnevno ak bi mi se dalo bez ikakvih posljedica.
a o klopi da ne pricam...znala sam pojest punu vrecicu chipsa od feferona i to sve zalit s colom...

a sad mi je zlo od svega...
pola hrane uopce vise nemogu smislit...
sve mi se gadi...na samu pomisao na ulje ili jake zacine mi se bljuje...
skolske uzine zamjenila sam kavom...ponekad mi se desi da cijeli dan gotovo nista ne jedem...i to zato jer mi je zlo...
tocno osjecam kako fizicki propadam...
nemojte mislit da sam na nekim djetama,il da imam anoreksiju ili bulimiju...ja nisam tip cure koja ce se izgladnjivat da bi stala u traperice mlade sestre

i stvarno se brinem...
ili ne mogu spavat,ili zaspem cim vidim krevet
budim se ujutro stravicno blijeda plavih usnica...
mislim,nikada nisam bila tamna,ali sada sam uistinu prozirna (svaka goticarka mi moze zavidjeti na boji koze :)
jezim se same sebe...

i tako sam bezvoljna...najrade bi se povukla u neki mirni kutak i samo citala...zatrpala se knjigama..i glazbom

sa lucky strike prebacila sam se na ronhill slims...tolko slabo se osjecam
kaj se tice cuge,dovoljna mi je casa vina da mi bude mucno
vise uopce neznam kaj da jedem...sve mi se gadi...mozda samo voce...

i u kojih tjedan dana izgubila sam koje tri kile...mislim,nisam ja neka mrsavica da se to kuzi,no na trapkama sad moram obavezno furat remen

brinem se za samu sebe...

neznam dal se kuzi...
imam osjecaj kao da nestajem...

e da,Anoron je tako sretan...jos ga nikada nisam vidjela takvog...
ima preslatku curicu...tako su slatki zajedno..
uzivam gledajuci ga tako nasmjesenog...stalno prica o njoj...imam feeling da je totalno zatreskan
uzivam u njegovoj sreci...to je jos sve tako cisto,jos je nervozan kada se treba naci s njom...prekrasni su ti poceci veza...
tako mi je drago zbog njega...

- 21:34 - Komentarchek ( 7 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>