utorak, 23.08.2005.

piece of my heart

evo ljudovi,samo da dam sluzbenu obavjest :
vratila sam se s mora jos u subotu al me uhvatila neka kriza u pisanju.
neznam zasto,tako sam sva neka bezvoljna.
raspravljam sama sa sobom o mom zivotu...

neznam,tako se nekako osjecam down.
danas sam se nasla sa sofekom i bas sam se napricala s njom.
obje otprilike imamo slicna misljenja,bas mi je bio gust raspravljat s njom...

skuzila sam da mi je drustvo tako plitko i nezrelo...
nemojte me krivo shvatit,ali oni su zapravo jos klinci...
ne mislim ja da su manje pametni od mene ili da sam ja nes odrasla,al opet...
sofek mi je mentalno ravna,predstavlja mi izazov...a ja trebam mentalne izazove
tako se osjecam neshvaceno...shvatila sam da se spustam na manji nivo da bi bila jednaka drustvu,
da radim blesu od sebe da bi se uklopila...a ne zelim to.
zelim vrijeme provoditi s ljudima koji me mogu nesto nauciti,s ljudima koji nisu puni predrasuda,
koji nisu plitki...
zelim nekoga koga cu shvatacati,nekoga ko ce i mene shvacati
sva moja prijateljstva su ustvari plitka i povrsna
ne zelim svaki dan pit i napusavat se jer svi to rade...zelim to raditi kad mi je gust...
glavne teme u mom drustvu su ko je koga bario gdje i kad,ko se kad i gdje napio ili napusio
i jesi cula onu pjesmu???
tako jadno...
i zato mi je drago sto sam se danas napricala sa sofekom...
ta cura je tako,nezanam...stvarna,razumna...na mojoj razini
i samim time sto sam s njom danas provela vrijeme mogu reci da sam nesto naucila.
a usput smo se i zajebavale...

ah,dosta mi je teskih tema za danas...
probat cu slozit neki postic o mome ljetovanju (ak koga zanima)
pussa

- 23:14 - Komentarchek ( 8 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>