srijeda, 27.07.2005.

prokleta nesanica

prokleta nesanica...
vec tjedan dana ne mogu spavat...
hodam u okolo s podocnjacima do koljena,jedva gledajuci....ko zivi zombie...fucking jezivo...
to me drzi vec kojih tjedan dana...a meni se cini ko prokleta godina...

to mi se vec prije desavalo i taman sam mislila da sam se rijesila tog sranja,ali ne...mora se to meni ponovo dogodit...
na pocetku skolske godine,dva tjedna bi zaspala tek oko 4h i morala se budit u 6h...neznam kak sam to izdrzala...
jedino pozitivno je to sto sam sad na praznicima pa mogu dugo spavat...al samu sebe vec pocinjem zivcirat...
neznam sto da radim navecer...prespavam cijelo jutro...koma...
sve sam probala,al nis ne djeluje...

jel itko ima(o) slican problem?

- 21:39 - Komentarchek ( 5 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>