nedjelja, 17.07.2005.

I'm back!!!!!!!!

Vratila sam se!!!!!!!!!!!
Upravo sam usla u stan i odmah sam se zavalila u fotelju pred mog dragog mila
(milo-ime ekrana mog kompa)...
ajme,jos ne mogu vjerovati da sam doma...moj dragi stan,moj dragi velimir (moja linija),
moja draga nerea (gitara)...
aaaa,internet...napokon...neznam kaj da prvo napisem....ajme...ljubim parket od srece...
sva sam znojna i smrdljiva od puta...i snjofam po kravama (na povratku smo stali kod rodbine u Lici,a oni imaju krave pa sam ja s njima,mislim na krave,provela bar dva sata
u stali) ali BAS ME BRIGA!!!!!!!!!!!!

I'm back,I'm back....

idem se sad lijepo otusirati i jos malo izljubiti parket i moje drage zivine i postere i sve SVEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

ZIVOT JE PREJEBENA STVAR!!!!!!!!!!!!

veceras ili sutra objavljujem post o mom divnom ljetovanju


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,ja sam doooooooooomaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

btw. highway,daj mi napokon posalji onaj svoj filmic

- 18:40 - Komentarchek ( 3 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>