èetvrtak, 30.06.2005.

ajmo se igrat skrivaca...ne

jutros sam se igrala skrivaca...i to ne svojevoljno...

probudim se ja lijepo negdje oko 11...stan prazan (nema staraca ni sestre),
samo zivine i ja...hm,ili samo zivine?
i lijepo si ja napravim veeeliku salicu nesquika,vuzgam si klimu i sjednem za stol u boravak...
i pijuckam ja nesquik,pusim lucky strike,listam novine...pravo opusteno jutro...
odjednom...neko mi zvoni na portofonu.
ja onak totalno zbunjena,ne ocekujem nikog tak rano,starci na poslu...
dobro,odvucem se ja do vrata,dignem slusalicu i pitam :ko je?
i zacujem glas svoga predragog oca :ej,aj mi otvori
od soka mi je opala slusalica iz ruke
mislim,cigareta mi gori u ruci,boravak cijeli zadimljen,a on dolazi doma!!!!
(za one koji nisu citali prethodne postove,ili ih nisu dovoljno pazljivo citali:moj stari nezna da ja pusim i da sazna UBIO BI ME!!!)
otvorim ja njemu vrata i tada je pocela jurnjava...
molim vas da si naredne dogadaje predocite u slow motionu:
ja jurim u boravak,gasim pljugu u pepeljari,uzimam ju i s njom trcim u kuponu i praznim je u wc...
zatim trcim u moju sobu,uzimam mirisni stapic i trcim natrag u boravak
gdje ga upalim i pustim da gori...
tada uzimam kutiju s pljugama i trceci prema sobi molim oce nas...
i tada se zaculo zvono na vratima...
polako gmizem niz hodnik pokusavajuci dati mirisnom stapicu dovoljno vremena da ubije miris cigareta...
ponovo se oglasilo zvono na vratima...okrecem kljuc u bravi...
srce mi vise ni ne kuca nego negdje mlitavo visi u mom prsnom kosu...
znoj mi se ne slijeva niz leda nego kockice leda voze slalom...
i napokon otvorim vrata...
kaj ti tak dugo treba?-moj otac ulazi u stan...
fuj,kaj si te mirisne stapice palila,stan nam snjofa ko indijski hram
pa ovaj...doslo mi je-kazem ja i ponovo pocinjem osjecati otkucaje srca...
daj ih ugasi.ja sad jurim natrag na posel,doso sam si sam po alat-kaze on,kpokupi alat i ode van iz stana

mrzim kad se takve stvari desavaju...

a kad smo jos kod skrivaca...
sjecam se kak sam se jednom skrivala u ormaru kad mi je the baka dosla doma...
uglavnom...ja sam bila solo doma
moja stara se dan prije posvadala s the bakom i nitko nije ocekivao,a najmanje ja,
da bu ona dosla do nas
i tako...znam da sam gledala cartoon network kad sam cula njen krestavi glas u stubistu...
istog trena sam ugasila tv i odjurila u sobu od mojih staraca
otvorila sam njihov ormar i sjela se unutra zatrpavsi se rucnicima i dekama...
uskoro sam cula kak tumara po stanu..i taman sam nekak smirila disanje i uvjerila se da nebu usla u njihovu sobu kad sam cula kak se otvaraju vrata...
gurnula sam kraj jednog rucnika u usta da ne pocnem vristat i pocela molit boga da se sto prije pokupi doma...
a sad da objasnim zbunjenoj djeci zakaj jednostavno nisam ostala u boravku gledat tv...
zato sto je to the baka (the devil her self) i ona kad se posvada s mojom starom postane oruzje za masovno unistenje zivaca ljudi i zivotinja koji joj se nadu u blizini...i zato da izbjegnem njene zalopoljke,prigovaranja,zlobne komentare i dernjavu,sakrila sam se u ormar...
i dobro,nakom nekog vremena se pokupila doma...i sads ja ocu izac iz ormara,a vrata se ne zele otvorit...mogu ih tek mrvicu odskrinut
kad ja skuzim da je ona nasrala neke kutije ispred ormara i ja nemrem van (prolaz izmedu kreveta i ormara je full uzak i ak stavite nes izmedu,nemrete otvorit ormar)...hvala bogu kaj sam ga bar mogla odskrinut tak da sam imala dotok kisika i tracak svjetlosti
i tak sa morala cekat starce dok se nisu vratili da me puste van iz ormara...

dakle,evo vam pouke,ne pusite u stanu,odite rade na balkon makar umrli od vrucine i ne skrivajte se u ormaru vasih roditelja kad vam baka nenajavljeno dode u stan jer bi ona mogla nasrat neke kutije ispred njega i vi bi mogli zaglavit

- 14:32 - Komentarchek ( 3 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>