ponedjeljak, 27.06.2005.

singing in the rain...

evo ljudovi...napokon sam napravila ono sto zelim napravit otkad nesto stvarno zelim napravit...

sjedim ja doma na podu dnevne sobe,dahcem zajedno s mojim dukcem pod klimom,
kad ono...cujem grmljavinu
prvo sam mislila da je to samo plod mog izmucenog mozga koji priziva zeljene slike u mojoj glavi na samrti,kada se grmljavina ponovila...
dovukla sam se do prozora i provirila van...nebo je bilo zamraceno...totalno predkisno stanje...
istrcala sam na balkon pritom se spotaknuvsi preko mog psa (razbila sam koljeno,ali koga briga za to) i gurnula ruku van...
i tada se dogodilo...taj blazeni trenutak koji ne mogu rijecima opisat..kisna kapljica pala je na moj dlan...
i tada su me ponjeli osjecaji...sva sretna pobrala sam japanke na putu prema izlaznim vratima i istrcala sam na ulicu u boxericama i majci s Ernestom (hm...mogla bi se napokon i presvuc)...
i dok su svi ljudi bjezali doma,ja sam bjezala van...
otrcala sam iza zgrade,legla u travu i pustila kisne kapi da padaju po meni... ljudi,to je jedan od najjebenijih osjecaja na svijetu...

i tako sam uzivala u miru i tisini koju bi prekinula povremena grmljavina,no to me nije smetalo jel sam znala da thor vozi svoja kola po nebu...
i tada se niotkuda pojavila moja majka s kisobranom iznad glave i rekla mi da istog trena idem s njom doma...nije mi se dalo svadati pa sam ju poslusala
kad smo dosale doma samo mi je rekla da nisam normalna i da bi trebala poceti piti nesto za smirenje...i onda me natjerala u kadu...
hm...zar ne ocekujete od bivseg hippija koji stuje Jima Morrisona (govorim o svojoj majci) da ima razumjevanja za ovakve stvari i da vam se mozda cak i pridruzi u izlezavanju na travi pod kisnim nebom?
sve mi se nekako cini da je ona bila zadnji fejk i da u njoj vise nema ni d od djete cvijeca...
mozda da se malo opusti i vrati prirodi i mozda pocne meditirat shvatila bi ljepotu zivota bez usisavaca...ali to su moje puste zelje...

uglavnom,ako jos niste,cim ulovite prvu priliku lezite na travi dok pada kisa...

- 19:16 - Komentarchek ( 13 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>