nedjelja, 26.06.2005.

sugavo ljeto...

evo ljudovi...danas sam cijeli dan doma i samo lezim na podu ispod klime i pokusavam prezivjet...
a klima lagano crkava (moj stari i dalje tvrdi da se to meni samo pricinjava i da klima radi ko nova,te da vjerovatno imam PMS)...
hm...danas skoro nista nisam pojela...samo pijem litre vode...ne mogu cak ni pusit (cigarete naravno,da ne bi bilo...),jednostavno je taaakooo vruce...

hm...da...i vucaram se u prokletoj pidami cijeli dan...ako se to uopce moze nazvati pidamom...
sta mi uopce definiramo pod pojmom pidama???

i polagano spremam krpice za more...moja stara se pocinje pakirat tjedan dana u naprijed...
jooj,tako mi se nejde na more...

idem kampirat sa sestricnom i mladom sestrom koje,by the way,slusaju pop i r'n'b i rap,
i posto su one u vecini bit cu osudena slusati beyonce i njoj slicne DVA TJEDNA!
i ja se cudim svojim suicidalnim mislima...

prima li me netko kod sebe na ljeto jer ja stvarno ne zelim s njma na more...smrc...smrc...
obecajem da cu biti dobra i da necu traziti nista osim vode,bananka i malog komadica trave za prespavat...
evo,dajte mi jos i liniju i to ce biti smjestaj sa pet zvjezdica...
i za uzvrat cu vam drndati na gitari (nije da neznam svirat),brat cvijece i igrat se s kucnim ljubimcima...a mogu i pjevat (dobro,to vjerovatno ne zelite dozivjet)
i dobit ce te jedinstveno iskustvo da upoznate osobu izgubljenu u prostoru i vremenu,koja nema pojma o tehnici,ne jede meso i brije na peace&love...

ima zainteresiranih?

- 21:44 - Komentarchek ( 9 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>