subota, 25.06.2005.

shopping je uzasno cudna stvar...



evo...sad sam dosla doma iz glupog shoppinga...bili smo u Austriji i crkla sam vozeci se tam i natrag...
i dok je moja draga seka dofurala doma tri vrece pune robe,ja sam kupila par sitnica...ali ne i nju...crnu haljinicu...

stajala je zadnja na vjesalici...leprsava i sjajana...privukla me neznam ni ja cime,jer naspram okolnog sarenila bila je tako neupadljiva...
ponjela sam je sa sobom u kabinu i probala je...

znam da ovo ofucano zvuci...ali bila je radena za mene...mala crna haljinica spustenih ramena...
pogledala sam se u ogledalo i odjednom to vise nisam bila ja...
bila sam malena djevojcica koja je na svijet jos uvijek gledala kao na jedno veliko igraliste...slatka djevojcica kojoj se dan i sastoje od njihanja na ljuljackama i branja cvijeca...
protrljala sam oci i ponovo se pogledala...sada vise nisam bila mala djevojcica u leprsavioj haljinici,nego odrasla djevojka koja je svijet gledala puno sumornije...
i svakim mojim treptajem oka,slika ispred mene bi se mjenjala...

slatku djeciju bezbriznost zamjenjivala bi ozbiljnost i tako u nedogled...to je tako cudno,na tren se osjecas maleno i slatko,a u drugi tren odraslo i hm...drukcije...
na trenutke me primala zelja da sjednem na pod, a u drugi cas javila bi mi se misao da to bas i nije prikladno i da ne mogu u haljini sjediti nemarno na podu...

i nakon borbe dvaju likova koja je trajala ni sama neznam koliko,ponovo sam u ogledalu vidjela malenu djevojcicu...i bila sam tako sretna...
ali onda sam uocila svoju tetovazu na nozi i slika se promjenila...
vidjela sam se onakvom kakva jesam...i shvatila da nema teorije da kupim tu haljinicu zato sto...
...zato jer joj dekolte nije primjeren za skolu,a duzina do koljena nije nesto sto bi ja bilo gdje nosila...
i navela sam si jos hrpu glupih razloga,a i sama znam da ni jedan razlog nije onaj pravi....

stvar je u strahu,strahu da se borba izmedu moje djetinje i odrasle strane ne ponovi...

- 19:43 - Komentarchek ( 4 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>