utorak, 21.06.2005.

zijev...

evo,maloprije sam se probudila,tj. sestricna me probudila...
zvoni meni mobite...ja tapkam rukom po stolicu zatvorenih ociju...sestra vristi odozgora (neki cudni kreveti na polu-kat) :daj se javi vec jednom,javi se!!!
i dobro,napipam ja napokon mobitel,dovucem ruku do glave i potrazim malo slobodnog mjesta ispod moje grive (kose) da bi se mogla javit...
"molim?" fufljam u slusalicu...
s druge strane zacujem leprsav glas moje sestricne "ej kolegica,jel spavas?"
"ma ne,ne..."mumljam sarkasticno...
"a dobro onda,bi mi dala broj onog salona,znas...moram na depilaciju..."vergla ona dalje dok se meni slina slijeva niz cube...
"aha,aha..."ponavljam ko pokvarena gramofonska ploca....
"pa oces mi ga dat vec jednom?!"osjecam pred-shizno stanje u njenom glasu
"cekaj,idem nac broj" velim i izvucem jednu nogu iz kreveta.
lezim tako neko vrijeme pa zvucem jednu ruku iz kreveta....i visim ja rubu kreveta kad zacujem iz slusalice riku lava "oces ti vec jednom!?!?!"
opala sam iz kreveta i polu-puzeci polu hodajuci dovukla sam se do boravka i zrecitirala joj taj glup broj...
"znas,ne bi smjela tak dugo spavat,bit ces sva natecena."rekla mi je umjesto pozdrava i zatim spustila slusalicu.

i evo,sad sjedim za kompom,jedem bananka (moja ovisnost,posvetit cu mu jedan cijeli post) i smijem se
a sta je totalno blesavo....neznam zasto se smijem
samo mi je sve tako smjesno
a nisam jucer nista duvala,ne kuzim kaj se dogada...
al nema veze...bas sam sretna...imam 1001 stvar za napravit a nis mi se neda...
ma kog briga...sve je tako lijepo...i boje su tako jake...i slabe.....ma divne,tocno onakve kakve trebaju bit...

peace&love


- 12:30 - Komentarchek ( 4 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>