ponedjeljak, 20.06.2005.

dobitak na lotu :o)

sjedim ja za kompom...skidam slikice s neta...jedem cokolino...mir...tisinna

odjednom...cujem dug i prodoran vrisak (nesto izmedu tarzanovskog urrlikanja i glasanja slona) kako dopire meni iza leda...
okrenem se u panici da vidim sta se desava...kad ono...moja majka skace oko stola i vristi:
dobili smo na lotu,dobili smo na lotu!!!!!!!!

i tada,slow motion:
meni ispada zlica na pod,cokolino prska svuda naokolo,moja mama skace oko stola,pas skace na nju i laje....

nakon sto sam dosla k sebi,nagnula sam se nad listic da vidim sto je moja majka zaokruzila
"mama...khm..khm"nakasljala sam se.
ona i dalje plese s mojim psom
"khm...mama..."
nista
"maaaaaaaamaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!"
"ha?"okrenula se prema meni dok je cucak iskoristio priliku i pobjego u nepoznatom smjeru
"imas...ovaj...samo cetri zokruzena."
"znam,znam..."govori ona uzbudeno
"pa sta smo s tim dobili?"pitam ja
"10 kuna!'kaze ona i nastavi skakat

....

...i ja se ponekad cudim svojoj inteligenciji...

- 20:35 - Komentarchek ( 6 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>