ponedjeljak, 20.06.2005.

iskoristavanje bijelog roblja-part two...


evo ljudovi,sad sam se dovukla doma....

cijelo jutro gmizem po gradu po ovoj pasijoj vrucini...
prvo sam imala podjelu svjedodbi( vrlo dobar uspjeh,nula neopravdanih,heheheh...)
...poslje toga nasla sam se s frendicmam na trgu i onda smo krenule prema antikvarijatu...misla sam da ce mi torba odvalit leda...
trebali ste vidjet scenu,nas pet vucara se niz ulicu sa skolskim torbama na ledima punim knjiga...
i tako smo ispraznile torbe i napunile novcanike i onda smo trebale opalit neki kratki shopping kad je moja divna seka koju sam cijelo vrijeme cukala za sobom jer starci rade,pocela cendrat kak se mora nac sa frendicama i da je gladna i da joj je vruce i da joj se neda ic u te fuj ducane (ornament,metal shop,itd.)...i onda sam ja rekla:ljudovi sorry...moram deriste peljat doma.
na kraju sam je jedva nazicala da skoknemo do po par sitnica (drvene narukvice,cd grease-majka ima plocu al bas nije prakticno,i novi ljubicasti sal sa prugicama) i onda sam je odfurala na pizzu...

cim smo dosle doma ona je odmah copila telefon u ruke,dogovorila si piknik i brzinom munje odjurila iz stana ostavivsi mene kod kuce sa dragim ocem koji je bio full nabrijan...
i tako,doslo je do "iskoristavanje bijelog roblja-part two"
morala sam posaugat cijeli stan OPET jer oni ne kuze da kad imas psa i macku doma,koji cim kihnes zbace sa sebe dovoljno dlaka da napunis king size jastucnicu,da je normalno imat dlakave parkete!!
i onda jos oprat njihove je**** posude,dat im hrane i vode,ocistit maciji wc (extra fuuj) i na kraju imam vecernju setnju predragog mi psa sto znaci da ak idem danas van moram bit doma u pol 11 ekxtra trijezna da bi ga mogla prosetat i prezivjet...

i jos nisam dobila nis za rucak :o(
kmeee....smrc...smrc




zeli li me netko usvojit?

- 16:44 - Komentarchek ( 5 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>