nedjelja, 19.06.2005.

hm...smjeh

evo,upravo sam se dovukla kuci...stan mi je prazan...divota...

nego,evo bisera cure koju sam danas upoznala:
pricamo mi nesto danas bezveze o politici...i odjednom...ukljuci se ona u raspravu...
i brije cura neke svoje spike...skros se razmahala...ja je u cudu gledam...
no dobro,dode red na mene da kazem nekaj pametno...
i kazem je njima da sam u pravilu apoliticna i da sam pacifist,ali da mi je od svih tih brija najprihvatljiviji komunizam...
e sad,jedan smjesan podatak,ja sam fascinirana Ernestom Guevarom...ali divim se samoj njegovoj licnosti...recimo da sam se nacitala o njemu
i on je meni jedna totalno zakon osoba...

btw.evo vam jos jedan podatak nevezan za temu-ja stvarno jaaakooo volim citat,bez zajebancije

i sad cura pocne pricat nekaj o komunizmu,uglavnom nema veze s vezom...
i dodemo na temu Ernesta (ja ga volim zvat Ernesto,a ne Che)
i ja njoj kazem kak je on meni totalno zakon osoba a ona kaze...ma je,je on je bas zakon PJEVAC!
ja nju gledam...pitam ju:PJEVAC?
dode ona:pa kaj nije on neki rocker?
ja onak:od kud ti to?
pa svi rockeri ga furaju na majci-veli ona

ja sam se odvalila od smjeha,pljuga mi je ispala iz cvalja...na kraju sam se valjala po travi od smjeha (doslovce)...
dode meni ta cura:ej,jesi ok?
ja se taman smirila na travi
pitam ja nju:jel ti znas da je on bio revolucionar?
ona meni kaze:pa kaj ne pjeva on born to be wild?

i tu je bio kraj...smijala sam se nakon toga bar jos sat vremena tak da se nisam mogla dignut s trave a okolna ekipa je mislila da sam uslagirana...

i sad imam muskufiber...al jebi ga...isplatilo se :o)

- 22:26 - Komentarchek ( 2 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>